Avatar billede xvid Seniormester
17. april 2010 - 12:56 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Comodo blokere et spil

hej

jeg har et spil som comodo blockere for, når jeg går ind i trafik kan jeg se at i stedetfor .exe filen er det .bin filen der kører, hvordan giver jeg mit spil fuld adgang ?
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
17. april 2010 - 13:32 #1
Se her http://forums.comodo.com/wishlist-cis/when-will-comodo-internet-security-have-game-mode-feature-t38711.0.html

"If you are having trouble with ports, delete any security profiles already defined by CIS. Put D+ and the firewall in training mode. Start the game. Run for 10-15 minutes. Exit game and switch D+ and the firewall back to your normal operating mode.

This should allow the game all the access it needs to run flawlessly."

Kort sagt. Sæt D+ og firewallen i "Training mode", kør spillet i 10-15 minutter. Luk spillet, og gå tilbage til normal mode. Det burde gøre tricket. Pøj pøj med det.
Avatar billede xvid Seniormester
13. august 2010 - 12:46 #2
lukket