Avatar billede Boas Juniormester
21. april 2010 - 05:39 Der er 2 kommentarer

News Posts fra PhpBB3 til .NET

Jeg har et phpBB3 forum, og vil gerne have muligheden for at der på min hjemmeside (der er .NET lavet) kan vises en "box" med de nyeste posts (eller rettere overskrifterne i de emner der er skrevet seneste er skrevet i) kan ses...

Men det store spørgsmål er, kan det lade sig gøre og hvis hvordan?

Jeg har smidt dette emne under .NET da jeg regner med at det vil være her man skal hente posts og ikke så meget under php man skal "sende dem"...
Avatar billede janus_007 Nybegynder
21. april 2010 - 12:44 #1
Understøtter phpBB3 ikke RSS? Så kunne du jo lave en RSS-reader i .Net og på den måde vise når der var nye posts.
Avatar billede -xyz- Nybegynder
10. maj 2010 - 09:43 #2
Du kan jo lave en server control der læser posterne ind fra den side der indeholder de nyeste poster, vha. en Webclient og lidt let parsing, og så skulle den være hjemme.