Avatar billede Frej85 Nybegynder
21. april 2010 - 19:06 Der er 4 kommentarer

Opera browser?

Er der nogen som har erfaring med browseren;Opera?
Den sku være meget hurtig og sikker??

TAK!!
Avatar billede callesen88 Nybegynder
21. april 2010 - 19:07 #1
Jah der er faktisk meget godt, men jeg synes nu beder om Mozilla FireFox. ;P
Avatar billede kasperorso Juniormester
21. april 2010 - 19:10 #2
Opera fungerer fint, kører en del hurtigere end Explore. Vil dog anbefale Firefox eller Chrome, jeg bruger selv Firefox, da jeg ikke synes godt om den måde google, behandler deres brugere :)
Avatar billede zetto123 Nybegynder
21. april 2010 - 19:14 #3
skulle faktisk til at sige det samme som de andre, opera er fint.
men hold dig til Firefox eller Chrome.
21. april 2010 - 19:16 #4