Avatar billede elin55 Juniormester
23. april 2010 - 16:34 Der er 7 kommentarer

Skilt på skærm.

Jeg har lige sluttet en anden skærm til min computer, men nu får jeg et skilt frem hele tiden. Det hedder resolution notice med en opfordring til at stille en bestemt opløsning.

Hvordan fjerner jeg skiltet?

MVH Elin.
Avatar billede heibergg Nybegynder
23. april 2010 - 17:25 #1
Kan du da ikke bare bruge den opløsning, som foreslås?
Er det en Philip skærm? Den har sådan en åndsvag popup.
Avatar billede elin55 Juniormester
24. april 2010 - 13:23 #2
Nej det synes jeg ikke, for så er teksten meget lille. Skærmen hedder ViewSonic.

Det skilt, sidder lige midt på skærmen og er temmlig irriterende, når jeg skal arbejde ved computeren, så væk skal det:-).
Avatar billede heibergg Nybegynder
25. april 2010 - 10:10 #3
Jeg ved det ikke desværre, tror du skal kontakte skærm firmaet, for det skal selvfølgelig være dig som bestemmer opløsningen.
Avatar billede elin55 Juniormester
25. april 2010 - 12:53 #4
Jeg har selv fået løst problemet nu. På skærmen er der nogle knapper, hvor der står et og to på. Der skulle trykkes på den med nr 2, så forsvandt skiltet. Hvem pokker kunne lige vide det:-)).

Men tak for forsøg på hjælp.
Avatar billede heibergg Nybegynder
25. april 2010 - 12:58 #5
Næ det er da rigtigt, hvem kunne lige vide det. Men det var da godt du blev af med det irritations moment. Husk at lægge et svat, så du kan lukke:)
Avatar billede heibergg Nybegynder
25. april 2010 - 13:20 #6
Hvad sker der hos dig? Nu har jeg fået den samme mail #4 tre gange:)
Avatar billede elin55 Juniormester
26. april 2010 - 15:23 #7
Her sker der ikke noget. Der er ikke kommet yderligere mails til mig.

Lukker emnet nu.