Avatar billede l_otto Nybegynder
27. april 2010 - 09:59 Der er 2 kommentarer

Javascript til at hoppe frem til første bogstav

Ved i hvor der ligger et script som gør følgende

her er et input felt du skriver fr i det og den hopper ned til den første persons fornavn f.esk Frank
Avatar billede Slettet bruger
28. april 2010 - 11:54 #1
Hvordan ved browseren hvilke personer der findes (og hvad de hedder) ?

Funktionaliteten du søger kaldes "type ahead" - prøv at Google det : )
Avatar billede olebole Juniormester
28. april 2010 - 13:30 #2
<ole>

- men da de fleste af os nok kalder det noget med 'suggest' efter Google's legendariske forsøg ved navn 'Google Suggest', kan det sikkert være en god idé at søge på det  ;o)

/mvh
</bole>