Avatar billede zkov82 Nybegynder
27. april 2010 - 17:25 Der er 1 løsning

Bridge af ASUS WL-300g og ZYXEL ZYAIR G-3000H

Hej.
Jeg har tidligere haft en opsætning med en Cybercity router til nettet. Til denne router havde jeg en Zyxel Zyair G-3000H, for at kunne forbinde trådløst til nettet.
Derudover havde jeg en Asus WL-300G i bridge med min Zyxel og via ethernet sluttet til min Xbox, således at jeg kunne overføre filer til min Xbox via mit trådløse net.

Nu har jeg dog været ude og rejse og min opsætning er gået tabt i mellemtiden og jeg har fuldstændig glemt hvordan jeg satte det op.

Er der nogen der kan hjælpe mig med at opfriske min hukommelse?
Avatar billede zkov82 Nybegynder
22. november 2010 - 10:22 #1
hmm...der var ikke meget at komme efter..