Avatar billede esj123 Nybegynder
29. april 2010 - 12:11 Der er 3 kommentarer

printer server

Hej jeg har mit hjemmenetværk sat en printer på en client som jeg nu vil bruge af de andre clienter som printer server. Den her printer server er ikke tændt hele tiden. Er det muligt fra winxp at sætte en local printer spooler op som tømmer printer kø når jeg tænder min printerserver ?
Avatar billede osdata Nybegynder
29. april 2010 - 20:22 #1
Det smarteste ville være at købe en lille printserver så det virker fra alle maskinerne uden at være afhængig af at den ene er tændt.

Det kunne f.eks. være:
http://www.trendnet.com/langen/products/proddetail.asp?status=view&prod=130_TE100-P1U&cat=26

til omkring kr. 350,-

Mvh

Ole Stanstrup
O.S. Data
Avatar billede esj123 Nybegynder
17. september 2010 - 06:37 #2
skriv et svar og du får point
Avatar billede osdata Nybegynder
17. september 2010 - 08:31 #3
.