Avatar billede D-droid Nybegynder
10. maj 2010 - 16:25 Der er 19 kommentarer

Crack til Call Of Duty modern warfare 2 multiplayer

Ja overskriften siger næsten sig selv.
Her i weekenden sad jeg og spillede lidt COD modern warfare 2 multiplayer via Steam. Jeg blev ret imponeret. Så jeg ville høre om der var nogen som kender noget "crack" eller andet. Så jeg kan spille videre.

På forhånd tak
Avatar billede zips Juniormester
10. maj 2010 - 16:33 #1
Avatar billede johnstigers Seniormester
10. maj 2010 - 16:36 #2
Ufatteligt at man kan spørge om sådan noget lige efter man har accepteret at have læst brugerbetingelserne.

Køb dog spillet - så dyrt er det heller ikke.
Avatar billede mortvader Nybegynder
10. maj 2010 - 17:27 #3
køb det dog, nasserøv!
Avatar billede anders-j Nybegynder
10. maj 2010 - 17:59 #4
Idiot...
Avatar billede johnstigers Seniormester
10. maj 2010 - 20:25 #5
D-droid> læg venligst et svar og accepter eget svar, så der er lukket her.

anders-j> hvorfor lægger du svar?
Avatar billede anders-j Nybegynder
10. maj 2010 - 20:51 #6
Der findes vel næsten ikke andre sigende svar?

ellers, undskyld !!!!!
Avatar billede hearnz Nybegynder
10. maj 2010 - 21:17 #7
Hehe..læste titlen og var nød til at kigge ind for at se nedsablingen af staklen der troede han ville få et svar i dette oh så hellige forum :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
10. maj 2010 - 21:39 #8
Helligt forum?

Tjah... vi er bare nogen der gerne ser at der også eksisterer en eksperten fremover :)
Avatar billede hearnz Nybegynder
10. maj 2010 - 22:07 #9
Kan kun give dig ret John. Det var nu heller ikke for at være på tværs. syntes bare det er sjovt hvad folk finder på at poste herinde, og endnu sjovere at se den efterfølgende nedsabling. hehe
Avatar billede Slettet bruger
10. maj 2010 - 22:10 #10
Jeg syntes det vasr mere rimeligt at mortvader gav en undskyldning.

Vi behøver jo ikke at skræmme nye brugere væk, slet ikke hvis vi ønsker at Eksperten eksisterer fremover.

Det kunne være spændénde at vide, hvor mange af Ekspertens
eksperter, der ikke havde prøvet at crakke et program.

Det kan også blive for helligt, så det minder om amerikanske sekter, hvor man sviner andre til, hvis man ikke har sanmme overbevisning som sekten
Avatar billede arne_v Ekspert
11. maj 2010 - 15:50 #11
Det er vel ikke en sekt at mene at loven skal overholdes ????
Avatar billede Slettet bruger
11. maj 2010 - 16:08 #12
arne_v:  Jeg troede ikke, du gik ind for at man kalder nye brugere for nasserøv og idiot.

Det har jeg åbenbart misforstået.

Jeg mener sagtens man kan holde en sober tone her. Også overfor nye brugere der ikke har har forstået reglerne. Der er vi åbenbart uenige.

Det grænser til det sekteriske for mig, når man kalder folk for idioter og nasserøve fordi man ved man har reglerne bag sig
Avatar billede arne_v Ekspert
11. maj 2010 - 16:17 #13
Du har ihvertfald misforstaaet noget hvis du laeser #11 paa den maade.
Avatar billede Slettet bruger
11. maj 2010 - 16:24 #14
2.Indlæg på Eksperten.dk skal holdes i en sober tone. Nedsættende bemærkninger samt direkte personangreb eller injurier, det være sig mod firmaer eller privatpersoner, hører ikke hjemme på Eksperten.dk

Det står også i reglerne. Og jeg mener ikke det er en sober tone at kalde for for nasserøve og idioter
Avatar billede arne_v Ekspert
12. maj 2010 - 02:01 #15
Det er jo korrekt.

Men jeg betragter det som proportionsforvrængning at betragte et ord som "idiot" som værende værre elle rlige så slemt som at bede om hjælp til pirat kopiering.
Avatar billede Slettet bruger
12. maj 2010 - 07:46 #16
Det er jeg helt enig i.

Men min mening er  at ekspertene bør være de voksne, overfor helt nye brugere.(sandsynligvis en ung dreng der spørger om crack til et spil).

Eller kan du være sikker på at antallet af bugere på E falder.
Avatar billede arne_v Ekspert
12. maj 2010 - 17:26 #17
Ligesom det er en del af at være voksen at kunne fokusere på det væsentlige og ignorere det uvæsentlige!?!?

IDG vil sikkert generelt gerne have brugere, men jeg tror dog ikke at de er interesseret i brugere med hang til pirat-kopiering da en pæn del af deres indtægt kommer fra reklamer fra firmaer som lever af at lave software.
Avatar billede Slettet bruger
12. maj 2010 - 17:39 #18
Ligesom det er en del af at være voksen at skelne ml kommentarer  , der medfører tråde, hvor folk kigger med for at se andre blive slagtet. Ingen reagerer på det. Selvom der i reglerne er krævet en sober tone
Avatar billede Slettet bruger
12. maj 2010 - 18:06 #19
Og en del af at være voksen, at have modet til at give kritik. Ikke kun til nye brugere der allerede har fået kritik, men også til ekserterne.

Det nemmeste er selvfølgelig bare at være passiv.