Avatar billede xiuxiu Nybegynder
21. maj 2010 - 14:34 Der er 4 kommentarer

Problem med min Squeezebox Touch

Jeg har et lille problem med min Squeezebox Touch.

Når jeg hører udenlandske radiostationer kører den ca 1 min og så skal den rebuffe osv osv. De danske kører bedre, men har oplevet et par gange at de også hakker.
Jeg kan sagtens køre Flac filer flydende en hel aften uden problemer, både trådløst og på kabel. Mit Touch står 2 meter fra mit Access Point og Touchen siger at styrken er 100% på netværket. Har snakket med Telmore, som er min udbyder og de kan ikke se problemer på min linje. Har også prøvet at smide et cat5 kabel i den men med samme problem, så nu er jeg pænt lost til hvad jeg kan gøre, så lidt hjælp vil være rart.

Access Point er Linksys 160N

Mvh Thomas
Avatar billede jonah.hex Nybegynder
21. maj 2010 - 19:09 #1
ikke at det hjælper dig, men jeg har en Squeezebox Boom og der er ingen problemer overhovedet. Intenet 20/2 men reelt kun 13/1.

Er den firmware opdateret
og står der noget i deres forum
Har du haft dem med et andet sted og prøvet der
Avatar billede xiuxiu Nybegynder
21. maj 2010 - 20:45 #2
Den er opdateret til dags dato og umiddelbart kan jeg ikke finde noget på deres forum, desværre.
Overvejer at tage den med ned til mine forældre i morgen, og prøve på deres linje
Avatar billede jonah.hex Nybegynder
26. juni 2010 - 13:52 #3
jammen hvad skete der så
Avatar billede xiuxiu Nybegynder
01. november 2010 - 10:08 #4
Det er stadig det samme desværre, men har lært at leve med det.
Undskyld det sene svar :)