Avatar billede webdesigner Praktikant
22. maj 2010 - 03:25 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

msSQL på surftown uden admin rettigheder.

Hej.

Jeg er ny til msSQL og har kun arbejdet med VB.net og access databaser.

for at kunne gå i dybten købte jeg et hotel på surftown.

jeg tog springe til C#.net og MS SQL og er stødt på et par problemer.

Jeg kan ikke lave tabeller, min kode jeg opretter i deres panel, er ikke Admin.
i ASP.Net Enterprise Manageren har jeg derfor heller ikke rettigheder til noget .

I Visual Studio står db´en listet som .guest.

er det bar mig der ikke kan fatte det. har nu bruget det meste af min aften på Google. Og på diverse forumer..

og de siger alle at jeg skal kikke på ASP.Net Enterprise Manageren.men der er jeg lige vidt.

og er ved at blive opgivende så jeg tænkte at det var tid at kalde på assistance.

Mange tak for din tid..
Venlig hilsen
Webdesigner
Avatar billede Syska Mester
22. maj 2010 - 04:13 #1
Kan du forbinde med SSMS 2008?

og hvordan prøver du at lave dine tables nu ?
Avatar billede janus_007 Nybegynder
22. maj 2010 - 17:57 #2
Men du kommer heller aldrig i dybden ved at sidde og fedte rundt på et webhotel med diverse begrænsninger.

Hent hellere Sql Server 2008 Express med SSMS og brug din egen maskine til at blive klogere med.
Avatar billede webdesigner Praktikant
23. maj 2010 - 05:29 #3
hej Jeg kikke på det efter jeg kom op igen havde faktisk kun oprette en Bruger og ikke en database.. det virker nu
Mange tak for svarende nu
Avatar billede webdesigner Praktikant
13. februar 2013 - 12:58 #4
lukker