Avatar billede ThomasGordonAA Nybegynder
13. juni 2010 - 10:49 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Mac og Win 7

Har en computer med mac og win 7.
Mac fungere fint, men win 7 viser kun 1 gb ram. Men der er installeret 4 gb.
Hvordan får jeg mit win 7 til at registrere der er flere ram i?
Avatar billede andreas13_fam Nybegynder
13. juni 2010 - 11:10 #1
Har du husket at installere driverne der følger med din Mac Disk.

Det vil også hjælp hvis du skriver hvad der er for en mac computer, og hvilken version af Mac du køre nu.

Jeg går ud fra at du køre windows med bootcamp. Men skriv endelig hvis jeg tager fejl.
Avatar billede ThomasGordonAA Nybegynder
13. juni 2010 - 12:14 #2
Ja det er med bootcamp.
Alle drivere er installeret, har haft en supporter til at gå dem igennem, men for 400 kr i timen og intet nyt efter 2 timer, droppede jeg ham. Han havde aldrig prøvet at ram ikke kunne ses.

Jeg beklager du ikke kunne være megen hjælp, men håber du kan hjælpe en anden gang, Jeg fandt en måde at få den til at forstå det på :)
Avatar billede ThomasGordonAA Nybegynder
13. juni 2010 - 19:57 #3
Jeg gik ind i egenskaber på denne computer:
/Advanceret/yderevne(Instillinger)/advanceret/vituel hukommelse og skiftede den :D