Avatar billede valbyly Nybegynder
14. juni 2010 - 15:30 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Vuedering af 2 skærme.

Er der nogen som har en mening om disse 2 skærme? Jeg ved faktisk ikke hvilken jeg skal købe. Eller en 3.die? HP har højtalere = + men Samsung skærmen er LED = +
http://fona.dk/default.aspx?m=2&i=81&itemnumber=4109560810
eller
http://fona.dk/default.aspx?m=2&i=81&itemnumber=4106120300
Avatar billede ghandipower Nybegynder
14. juni 2010 - 17:42 #1
Jeg synes bedst om kvaliteten på en samsung skærm, det giver også helt klart et plus hvis de skal op at hænge på en væg på et tidspunkt.
Indbyggede højtalere er aldrig godt...
Avatar billede valbyly Nybegynder
14. juni 2010 - 22:26 #2
Tak for din kommentar. Men det siger jo ikke så meget konkret om kvaliteten. Den skal ikke hænge på vægen. Du har da ret i, at indbyggede højtalere aldrig er gode, men de skal også bare bruges til email notification og eventuelle advarsels lyde fra computere.
Avatar billede ghandipower Nybegynder
15. juni 2010 - 10:26 #3
Jeg kan kun snakke ud fra den erfaring jeg har med de to producenter..
Jeg har en HP skærm i husstanden:
- den er bygget i ringe kvalitet, den knirker når man trykker på tænd knappen.
- Hvis Briteview er det samme på denne her som på min, så skal du ikke sidde nogle steder hvor der er lysindfald på skærmen det gør den næsten umulig at se på fordi den reflektere så meget lys
Når der ikke er sol på skærmen har den et meget flot billed, fordi den har den glans den nu har.

Alle skærmene i dag har vist full HD opløsning eller større, så billed kvaliteten på dem begge er ikke til at se forskel på..

Min Samsung skærm:
- Pænere design, virker mere holdbart..
- Den har mange indstillingsmuligheder i forhold til det arbejde du skal udføre.
- Skærmen er mat, så derfor vil lysindfald ikke være ligeså stort problem som ved HP.
- Den kan dog være blank i kanten som spejler Musen(pointeren) hvilket virker lidt underligt til at starte med.

Meget kan have ændret sig siden jeg har købt mine skærme så den reele vurdering kontra fatcs kan være forskellig. det er bare min menning om disse.
Avatar billede valbyly Nybegynder
15. juni 2010 - 11:25 #4
Ok jeg har besluttet mig til at købe Samsung led monitoren. Læg venligst et svar:)
Avatar billede ghandipower Nybegynder
15. juni 2010 - 11:38 #5
jeg tror du bliver glad for din samsung skærm!
Avatar billede valbyly Nybegynder
15. juni 2010 - 12:26 #6
Jeg har lige købt det og sat det op, men er meget utilfreds med foden, som slet ikke kan vippes.
Avatar billede ghandipower Nybegynder
15. juni 2010 - 12:37 #7
det virker underligt, så er samsung begyndt at spare på deres funktionalitet i forhold til udseende..
De skærme jeg har kan vippes.
Avatar billede valbyly Nybegynder
15. juni 2010 - 12:45 #8
Ja det ser ud til at de satser på en glasfod ligesom på mit Samsung LED 40" TV.