Avatar billede steel Praktikant
22. juni 2010 - 01:29 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

TV2 Sputnik recording 2010

De bruger jo Silverlight og mange programmer kan ikke afspilles med 'den gamle afspiller'.

WM Recorder v14.0 kan ikke klare jobbet. Har prøvet forskellige indstillinger og modes. Ser ud til at WMR ikke er integreret med IE8, da Sputnik ofte siger, jeg er logget ind fra en anden computer.

Nå, de skal knækkes, hvad siger I?

OS: Windows 7 x64
Avatar billede steel Praktikant
22. juni 2010 - 01:32 #1
I morgen vil jeg lige prøve på min x86 Windows XP computer med nedgraderet IBX og FairUse4WM
Avatar billede ksoren Nybegynder
22. juni 2010 - 07:01 #2
Har du tjekket den knap, hvor man kan skifte til den gamle afspiller? Den har de vel ikke afskaffet endnu?
Avatar billede steel Praktikant
22. juni 2010 - 07:57 #3
ksoren: Det konkrete program, jeg vil hente er 'Sommerprogrammet med Jan Elhøj', afsnit 1. Det kører ikke med den gamle afspiller ... hov, det gør det sgu da her på arbejdet - og det er da også en Windows 7 x64 med IE8.

Nu fatter jeg da ingenting mere ...
Avatar billede steel Praktikant
22. juni 2010 - 23:52 #4
Den gamle afspiller:
Virker på min arbejds-pc, Windows 7 Professional x64
Virker IKKE på min hjemme-pc, Windows 7 Ultimate x64

Jeg prøvede at nedgradere til WMP11, men fejlede miserabelt.

Anyway - ovre på min Windows XP Pro. x86 installerede jeg WMR 14, men heller ikke dér kan den optage strømmene fra Sputnik
Avatar billede steel Praktikant
23. juni 2010 - 18:24 #5
Er der virkelig ingen herinde, der ved, hvordan man optager fra TV2 Sputnik?

Screen-capture vil være en falliterklæring, men det kan jo blive konsekvensen :(
Avatar billede steel Praktikant
11. juli 2010 - 23:39 #6
Løsningen blev falliterklæringen :-(
Avatar billede ThomasNA Nybegynder
27. juli 2010 - 15:22 #7
Bad luck.

Hilsen Thomas fra TV 2 NET / Sputnikteamet.
Avatar billede ThomasNA Nybegynder
27. juli 2010 - 15:23 #8
PS. så kan klippene købes hos http://pix.tv2.dk.

;)