Avatar billede valbyly Nybegynder
27. juni 2010 - 21:52 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Max opløsning kan ikke være på skærmen.

Jeg har købt en Samsung LED monitor. Den har en anbefalet max opløsning på 1920x1080 32bit. På HDMI kabel. Men med den opløsning forsvinder det yderste af siderne på skærmen. Knappen "Start" ses først med "start" og nedluknings "X" øverst i højre hjørne kan ikke ses, og uret er væk.
Kan der gøres noget ved det? Har skalering noget med det at gøre?
27. juni 2010 - 22:16 #1
... check om der er en [Auto] knap/funktion på SKÆRMEN ?
Avatar billede valbyly Nybegynder
27. juni 2010 - 22:38 #2
Ja det er der og jeg har også forsøgt med den, men så står der "Not availble" Jeg skal køre 1680x1050 for at få det hele med.
Avatar billede valbyly Nybegynder
28. juni 2010 - 00:25 #3
Jeg fandt ud af det. I menuen fandt jeg noget som hedder Screen fit, så nu passer det. Men tak for din kommentar:)