Avatar billede lkt Juniormester
28. juni 2010 - 09:44 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Sidehoved

Jeg har lavet et sidehoved, men når jeg skriver så meget på papiret, at jeg kommer ned på anden side, flytter sidehovedet sig helt ud til venstre på papirer. Det står rigtigt på side 1, men alle de efterfølgende sider, står det forkert (Helt til venstre)
Kan nogen mon hjælpe mig?
Avatar billede supertekst Ekspert
28. juni 2010 - 10:04 #1
Hvilken version af Word?

hvis muligt må du gerne sende en kopi - @-adresse under profil.
Avatar billede supertekst Ekspert
01. juli 2010 - 14:15 #2
Fik du afklaret problemet?
Avatar billede lkt Juniormester
01. juli 2010 - 15:45 #3
Både og. Jeg er ret sikker på, at det fortløbende sektionsskifte er sat, for at ændre margen. Således, der er én margen i sidehovedet og en anden hvor eleverne skal skrive. Problemet er så hvis de starter på den forkerte side af sektionsskiftet.

Forstår du, hvad jeg mener?
Avatar billede supertekst Ekspert
01. juli 2010 - 16:16 #4
jeg tror blot ikke at deter nødvendigt med sektionsskift for at opnå dette - men jeg prøver og vender tilbage...
Avatar billede lkt Juniormester
01. juli 2010 - 16:31 #5
Tusind tak.

Til din orientering, går jeg på ferie i dag o kommer først tilbage i august igen. En af fordelene ved at arbejde på en skole, så hvis du ikke hører fra mig, er det ikke fordi jeg ikke er interesseret i din hjælp, men fordi jeg er på ferie.
Avatar billede supertekst Ekspert
01. juli 2010 - 17:29 #6
Ok - god ferie - kender vilkårene fra Skive Handelsskole...
Avatar billede lkt Juniormester
14. december 2010 - 13:49 #7
Hej "supertekst"
Vil du lægge et svar, så du kan få point?
Avatar billede supertekst Ekspert
14. december 2010 - 14:40 #8
Det får du så..
Avatar billede lkt Juniormester
14. december 2010 - 15:08 #9
Tusind tak for hjælpen!