Avatar billede mibu Nybegynder
03. juli 2010 - 20:20 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Db dump via browser eller ftp

jeg er en af de heldige, der er/var kunde hos buydomains.dk
Som det måske er bekendt, så har de (udover at de ribber folks visakort)lukket deres admin-modul så jeg ikke kan komme på min database.
Websiden kører endnu, men skal naturligvis flyttes! Jeg har FTP adgang og selvsagt kan jeg tilgå siden via alm. web-browser.
Spørgsmålet er så kan jeg på nogen måde via en af de to adgange hente et Db dump? det siger sig selv at jeg naturligvis har db-server/navn/password.
Avatar billede The_Buzz Novice
03. juli 2010 - 20:34 #1
Avatar billede mibu Nybegynder
03. juli 2010 - 20:48 #2
Kort og godt! :-)takker og tildeler point
Avatar billede sth Novice
14. juli 2010 - 21:24 #3
jeg vile hente HeidiSQL eller mysqlfront, det er super nemt, men er selvf enig i at  PHPMyAdmin også virker :-)