Avatar billede D-droid Nybegynder
03. juli 2010 - 20:52 Der er 30 kommentarer

TDC Play til Magic

Hej alle derude

Jeg har prøvet og prøvet, men TDC Play gider ikke oprette TDC Fast Track til min Magic..
Jeg syntes bare det er for dårligt, at jeg ikke kan hente musik ned på min pc, for derefter at lægge det på min mobil.

Håber der er nogen, der ved hvordan jeg får det til at virke.

På forhånd tak

/Daniel
Avatar billede TorbenVeise Nybegynder
03. juli 2010 - 20:59 #1
Det kan du ikke uden at omgås kopibeskyttelsen !!!

Du kan dog få adgang til play fra din mobil hvis det er en TDC mobil og det er med i dit abn. så vidt jeg ved
Avatar billede D-droid Nybegynder
03. juli 2010 - 21:04 #2
Jeg har et TDC abonnement, og jeg kan sagtens hente musik på mobilen..
Derfor undrer det mig, at jeg ikke kan hente noget via computeren, for derefter at lægge det ned på min mobil med dertilhørende abb.
Avatar billede TorbenVeise Nybegynder
03. juli 2010 - 21:09 #3
Fordi musikken er kopibeskyttet! og derfor ikke kan kopieres ..

du er nød til at hente den musik du vil have på din telefon direkte via play eller omgå kopibeskyttelsen ..
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. juli 2010 - 21:10 #4
torbenveisse:
Man behøves ikke TDC mobil abonnement, for at få adgang til TDC Fast Track.

Har du spurgt i TDC play forummet?
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. juli 2010 - 21:15 #6
TorbenVeisse - når du ikke ved hvad TDC fast Track er, kan du så ikke lige undersøge det først, inden du udtaler dig?

Men læs her: "Hent musikfiler til din mobil ned på din pc og overfør dem til din mobil via Bluetooth, kabel. Filerne kan kun afspilles på mobilen, og vi anbefaler, at du placerer dem i en separat mappe for ikke at blande dem sammen med dine øvrige musikfiler. Du kan både hente købte filer og TDC Play-filer med TDC Fast Track."
Avatar billede klaudi Ekspert
03. juli 2010 - 21:16 #7
Du kan let benytte TDC Play med din mobiltelefon.

På TDC's mobilportal, Fly, registreres det automatisk, om dit TDC-mobilabonnement giver dig adgang til TDC Play, og om din mobiltelefon kan anvendes til download af musik.

kilde:
http://musik.tdconline.dk/servlets/2452306090224Dispatch/19/jspforward?file=./index.jsp&tplDir=web&page=article&article_id=22902
Avatar billede D-droid Nybegynder
03. juli 2010 - 21:18 #8
Jeg har lige været inde i forummet for at kigge..
Åbenbart understøtter HTC Magic ikke TDC Fast Track.

Er der nogen der umiddelbart ved, om TDC vil gøre det muligt?
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. juli 2010 - 21:21 #9
HTC Magic [g+ h] er understøttet...?

klaudi2k8 det har intet med mobil abonnementet at gøre.
Avatar billede D-droid Nybegynder
03. juli 2010 - 21:24 #10
[g] Skal opdateres med ROM opgradering fra 28/1 2010 (eller nyere).
http://www.htc.com/dk/supportdownloadlist.aspx?p_id=267&act=sd&cat=all

[h] Disse modeller understøtter ikke TDC Fast Track. Dvs det er ikke muligt at overføre og afspille musikfiler fra TDC Musik til disse mobiltelefoner via pc.

Som jeg umiddelbart læser, så understøtter magic ikke TDC Fast Track
Avatar billede ksoren Nybegynder
03. juli 2010 - 21:25 #11
john, der står her:

"Vær desuden opmærksom på, at du for at have adgang til TDC Musik på mobiltelefonen på FLY-portalen skal have enten et TDC Mobil eller et TDC Duet-abonnement."
Avatar billede klaudi Ekspert
03. juli 2010 - 21:27 #12
"klaudi2k8 det har intet med mobil abonnementet at gøre"

Nå for helvede, det må du squ da meget undskylde, vi kan jo ikke alle være lige kloge! :-(
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. juli 2010 - 21:28 #13
http://play.forumup.dk/post-2283-play.html

Der er en der har fået det til at virke.
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. juli 2010 - 21:28 #14
Det gælder såmænd bare om at læse og forstå.
Forstår man ikke, hopper man over....
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. juli 2010 - 21:32 #15
ksoren
ja men det har intet med fast track at gøre.
Jeg har adgang til TDC Play da jeg, indtil videre, har internet gennem dem + adgang til TDC Fast Track, og jeg har Telenor :)
Avatar billede TorbenVeise Nybegynder
03. juli 2010 - 21:37 #16
#13
det link du ligger her, beskriver jo netop det med at man logger på TDC play med mobilen!!
og jo det skal været et mobil abn. der har lov til at have adgang til TDC play !!

SÅ John, tjek lige selv inden du poster!
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. juli 2010 - 21:40 #17
Og der var sgu lidt for hurtig...
Skiftede jo til Telenor fra TDC, og nej i har ret og jeg undskylder.

Hvis man har bredbånd el. lign. fra TDC, har man adgang til musikken, men det kræver et mobil abonnement fra TDC at afspille sin musik på telefonen. Det fandt jeg lige ud af. har ikke prøver Fast Track siden jeg havde TDC...
Avatar billede klaudi Ekspert
03. juli 2010 - 22:01 #18
Det gælder såmænd bare om at læse og forstå.
Forstår man ikke, hopper man over....

Du skulle jo så prøve dit råd her....
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. juli 2010 - 22:44 #19
JEG SKREV UNDSKYLD, SÅ STOP DOG MENNESKE!!!

capslock på med vilje i håb om at det sev ind.
Avatar billede klaudi Ekspert
04. juli 2010 - 05:44 #20
Du behøves ikke at råbe, den der feset ind :-)
Avatar billede D-droid Nybegynder
04. juli 2010 - 10:07 #21
Jeg føler ikke rigtig, at jeg har fået svar på mit spørgsmål..
Nu har jeg så downloadet nogle sange fra Play via mobilen, og jeg vil gerne have dem over, og ligge på computeren.

Er der nogen der ved hvordan?
Avatar billede D-droid Nybegynder
04. juli 2010 - 23:18 #22
Er der nogen der ved hvordan man kan konvertere musik numrene fra TDC Play.

Filtypen er: DCF
Jeg har prøvet at søge på Google, men jeg kan ikke umiddelbart finde  et program til at konvertere dcf-filer med.
Jeg håber der er nogen, som kan hjælpe.
Avatar billede ksoren Nybegynder
04. juli 2010 - 23:26 #23
Det må vi slet ikke hjælpe med herinde :-)
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. juli 2010 - 00:02 #24
Hvorfor henter du dem ikke bare via pc?
Avatar billede D-droid Nybegynder
05. juli 2010 - 16:00 #25
Det er også det jeg har gjort, men det er stadig dcf-filer.
Jeg syntes det er noget mærkeligt noget.

Har i nogen forslag?
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. juli 2010 - 18:41 #26
#21
Nu har jeg så downloadet nogle sange fra Play via mobilen, og jeg vil gerne have dem over, og ligge på computeren.

#24
Hvorfor henter du dem ikke bare via pc?

#25
Det er også det jeg har gjort, men det er stadig dcf-filer.

Jeg er lidt forvirret...!

Når jeg henter enkelte numre, er det wma. Er det en et album/playliste, så er det zip.
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. juli 2010 - 18:49 #27
Du henter via din mobil, har jeg fundet ud af.

Musik hentet via TDC FastTrack, skal ligges i telefonens hukommelse, afspilles, hente licens. Nu er der licens til at afspille filen, og den kan flyttes til ekstern telefon hukommelse.
Avatar billede D-droid Nybegynder
06. juli 2010 - 11:19 #28
okay tak for det.
Det må jeg lige prøve
Avatar billede D-droid Nybegynder
11. juli 2010 - 18:10 #29
Er der nogen der ved hvorfor, at min magic ikke kan finde det musik, som jeg lægger over på mit micro sd.
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. juli 2010 - 19:42 #30
Virker det når det ligger på tlf?
Husker du at afspille alle numrene, så der hentes licens som jeg skrev i 27?