Avatar billede funkylezzz Praktikant
06. juli 2010 - 20:44 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Har jeg fundet et godt domæne?

Hej har jeg fået fat i et godt domæne?
Http://www.1par.dk
Det er min tanke at jeg vil bruge domænet til kontaktlinse affilial.

Kom med noget response.. tak
Avatar billede johnstigers Seniormester
06. juli 2010 - 21:09 #1
1par siger intet om hvad domænet er til.

Mener ikke det er et særligt godt valg.

Men se lige her:
2. Regler for brug af Eksperten.dk
1. Det er ikke tilladt at:
3. spørge efter, skrive tekst eller linke til materiale med anstødeligt, racistisk, pornografisk eller på anden vis krænkende indhold.

Du skal derfor nok fjerne det link du har under dit brugernavn.

Desuden mangler du lidt feedback i dine åbne spørgsmål :)
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
07. juli 2010 - 00:42 #2
Det er nok ret ligegyldigt hvad domænet er, og kun vigtigt hvis dine besøgende kommer, fordi de kan huske domænet - fx hvis du har en reklame hængende i buslinie 123, og man skal huske det til man kommer hjem.

Ellers kommer dine besøgende fordi de har søgt på "billige kontaktlinser" på google, og så er billige-kontaktlinser.dk måske et bedre domæne.

Uanset hvad skal du til at kigge på gode søgemaskine-teknikker.
Avatar billede lordsasa Nybegynder
12. november 2010 - 13:50 #3
Jeg vil mene at domænet er okay, men giver Erik ret.
Hvis billige-kontaktlinser.dk er ledigt, så snup det. Det er lettere at huske. Det du skal fokusere på er at få linkbuildet en masse og ellers alt andet generalt SEO arbejde.

Mvh

Sasa Kovacevic

http://eksternharddisk.dk
Avatar billede funkylezzz Praktikant
25. januar 2011 - 10:13 #4
Lukker
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. januar 2011 - 19:54 #5
Brugeren funkylezzz er anmeldt.
Kig #1 for begrundelse.