Avatar billede noxiaz Nybegynder
15. juli 2010 - 15:01 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

SOAP XML

Hej,

Jeg er ved at lave et api interface til mit program, og vil meget gerne bruge XML til dette.
Men jeg kan ikke rigtig finde ud af at lave så mit program kan modtage SOAP XML og synes ikke lige jeg kan finde noget på google.

Er der nogen der kan hjælpe med dette?

Obs. Programmet skal selvfølgelig ikke være afhængelig af IIS eller anden form for webserver, men skal have sin egen webserver.
Avatar billede arne_v Ekspert
15. juli 2010 - 15:27 #1
Med hensyn til SOAP XML saa gaelder der en nem regel:

hvis du paa nogen maade ser XML, saa er du paa vildspor !

Alt det med SOAP XML lader du bare .NET tage sig af.

WCF kan godt hostes i en almindelig app (omend ASP.NET uden tvivl er det mest almindelige).

http://msdn.microsoft.com/en-us/library/ms731758.aspx

har et eksempel!
Avatar billede noxiaz Nybegynder
15. juli 2010 - 19:00 #2
arne_v Mange tak! Send et svar :)

Der kommer lige en ny tråd med XML også :D
Avatar billede arne_v Ekspert
15. juli 2010 - 20:11 #3
svar

OK