Avatar billede jost Nybegynder
26. juli 2010 - 01:01 Der er 11 kommentarer

Anbefalinger af webhotel

Hejsa

Jeg står og skal til at forny mit webhotel fra one.com, men jeg har længe haft lyst til at skifte til anden udbyder, da one.com har sine problemer, bl.a. med Drupal.

Jeg har en smule erfaring med Gigahost, som jeg egentlig har været ok tilfreds med.

Men det er længe siden jeg har kigget på markedet for webhoteller, så jeg ved ikke rigtig hvad der rør sig for tiden, og hvem der er det nye sort inden for webhoteller.

Jeg har ikke så store krav, men webhotellet skal kunne det samme som one.com og Gigahost (PHP, database, mail, webmail osv), og ligge i nogenlunde samme prisleje.

Så hvad vil I anbefale?

Mvh

Jost
Avatar billede bacardil Nybegynder
26. juli 2010 - 07:40 #1
Mine erfaringer med gigahost er nu noget værre end one.com :)

Men ellers prøv at kigge på megahost.dk og iwebhotel.dk, de webhoteller fungere rigtig fint - de kan som regel løse problemerne mens man snakker med dem og ikke først skal igennem en support for, at sende sagen til en teknikker.
Avatar billede gustav1994 Nybegynder
26. juli 2010 - 09:39 #2
Så vidt jeg husker kan drupal ikke kære med safe_mode on.
Derfor vil jeg nok anbefale gigahost, som køre med safe_mode off
eller egen vps, men som desværre ligger i et helt andet prisleje.
Avatar billede audiotribe Nybegynder
26. juli 2010 - 10:31 #3
Jeg har også haft mange problemer med one.com, så jeg skiftede til surftown.dk - og alt har kørt smertefrit siden da!
Avatar billede dunkeren Nybegynder
31. juli 2010 - 19:56 #4
Avatar billede craditec_com Nybegynder
02. august 2010 - 08:51 #5
Hej Jost, jeg vil gerne tilbyde dig gratis webhotel og sub domæne

du vil få disse specifikationer:
Disk Space
No Limits!

Data Transfer
No Limits!
Instant Activation

Dedicated IP Address

Domain Privacy

Custom Nameservers

Free

No Setup Fees

Uptime Guarantee
99.9%

Support by Live Chat

Supported Features
MySQL Databases
Unlimited

Remote MySQL

phpMyAdmin

PHP 5

Perl / CGI Support

Ruby On Rails

SSH (Shell Access)

Website Building Tools
Simple Site Builder

Advanced Site Builder

Ready GuestBook

Visitors Counter

Banners Rotator

Forums Autoinstaller
2 Different Forums

Blogs Autoinstaller
3 Different Blogs

Portals Autoinstaller
12 Different Portals!

Galleries Installer
3 Galleries Available

Other Scripts
Over 50 Scripts Available

Email Features
POP3 Email Boxes
Unlimited

SMTP/IMAP/Webmail

Auto Responders

Spam Protection

Mail Forwarding

Control Panel Features
Latest cPanel
Fantastico Installer

Subdomains

Parked Domains

Addon Domains

FTP Accounts
Unlimited

Anonymous FTP

Protected Directories

File Manager

Redirects

Custom Error Pages

AWStats

Cron Jobs

Instant Backups

FrontPage Extensions

Manage MIME Types

IP Deny Manager

SSL/TLS Manager

HotLink Protection

Leech Protection

Perl Module Installer

Pear Module Installer
Avatar billede craditec_com Nybegynder
02. august 2010 - 08:51 #6
Avatar billede dunkeren Nybegynder
02. august 2010 - 23:25 #7
jeg vil sige, at man ikke ved en meter om hostning, hvis man hopper på den limpind ovenfor.
Nemt at opliste data, når man ikke ved en meter om det man skriver om.
Avatar billede craditec_com Nybegynder
03. august 2010 - 09:04 #8
Hej alle, jeg vil meget gerne undskylde, dette helt uacceptable indlæg. Jeg vil godt lige understrege at det ikke er mig som har lagt indlægget, men en af mine "venner" som har hacket min bruger og lagt nogle mærkelige og uacceptable indlæg rundt omkring hos Experten.dk. Jeg har nu fået nyadgangskode, så sådanne ting ikke vil ske igen.

Håber i vil forstå :)
Avatar billede kr_thom Nybegynder
04. august 2010 - 15:51 #9
Jeg er på ingen måde imponeret over web 10. Hverken deres Active Builder eller deres support!
Avatar billede jost Nybegynder
18. august 2010 - 13:30 #10
Halløj

Det blev til Gigahost.

Så hvis nogen skal have point så er det Gustav1994 :-)

/Jost
Avatar billede skjoldby Nybegynder
05. april 2011 - 02:48 #11
Ellers er der masser af gode anbefalinger på http://www.trustpilot.dk/Categories/webhotel