Avatar billede mikkelaarestrup Nybegynder
29. juli 2010 - 00:12 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Rigtig god restaurent i/nær Horsens

Skal på date. Har været på de fleste restaurenter i Horsens, og leder måske efter noget der er måske ½ times kørsel væk? Eller noget "uopdaget" i Horsens?

Skal gerne være rigtig rigtig godt, med tjener der kræser om en og god mad. Håber på gode bud. Har selv fundet http://www.bedoemmelse.dk/horsens/restauranter.html men har været på dem med flest stjerner.

Håber jeg får respons selvom jeg er "ny"
Avatar billede Blandy Praktikant
29. juli 2010 - 08:24 #1
Off topic -> få lige lukket nogle af dine tråde. kan se at du har 230 point ude. Det er normal kotume at man afslutter sine tråde, i stedet for at lade dem stå åben.
Avatar billede mikkelaarestrup Nybegynder
29. juli 2010 - 10:25 #2
Jeg har 2 tråde. Dette er den ene - der er 200 p

Jeg har en til på 30p, der stadig ikke har fået en eneste relevant kommentar eller svar - så det er vel OK at den er åben stadig...
Avatar billede mikkelaarestrup Nybegynder
29. juli 2010 - 10:28 #3
Er det også god kotume, at man lige tjekker hvor mange åbne tråde en bruger har, før man "skælder ud" på vedkommmende?

;-)

Men lukker den anden, så nu har jeg kun EN åben - det er denne - håber på svar
Avatar billede mikkelaarestrup Nybegynder
16. august 2010 - 20:48 #4
lukker