Avatar billede bertel21 Nybegynder
02. august 2010 - 20:53 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Mac og Netgear

Hejsa.

Jeg har et problem med at min macbook pro i7 købt i 2010 lige efter lancering ikke er god sammen med Netgear eller er det bare tilfældigt?

Ok jeg havde selv en Netgear router som jeg smed ud og købte en Dlink fordi det var som om når jeg loggede på min router med airport på MAC så var der "klumper" i forbindelsen - ofter kunne jeg trykke på et link og så var det som om computeren skulle tjekke noget før den gik igang med linket - nogle gange kunne der gå op til 1 minut før den reagerede på det link jeg havde trykket på og andre gang måtte jeg spamme opdater siden eller starte firefox/safari forfra. Efter jeg så skiftede router har der egentlig ikke været noget udover jeg engang imellem skal genstarte min router. Men så er jeg på ferie ved mine forældre og de har selvfølgelig en Netgear router også og samme problem er nu vendt tilbage, sindsyg langsom kommunikation selvom jeg har FULD forbindelse. Jeg tænker det må være en form for "klump" i forbindelsen eller en indstilling der skal slås fra/til?

håber der er nogen som kan hjælpe mig.

Det skal lige siges at der er flere computere som kører fint på netværket herhjemme, det er kun min MAC som stener :( Jeg har fået tjekket airport og den fejler ikke noget, så det må være fordi jeg skal have indstillet noget så de 2 bedre kan arbejde sammen.
Avatar billede bertel21 Nybegynder
04. august 2010 - 17:00 #1
Ingen kloge hoveder?
Avatar billede bertel21 Nybegynder
16. november 2010 - 10:55 #2
æv