Avatar billede lamoe Nybegynder
03. august 2010 - 22:39 Der er 6 kommentarer

Komme igang med at lave noget!??

Hey alle "Eksperter" :)
Jeg har arbejdet lidt med photoshop, og til dem der ikke ved hvad det er så er det et program hvor man kan lave billeder og redigere billeder. Nå, men jeg er gået lidt istå, jeg kan ikke finde nogen som vil have lavet nogen billeder.
Det skal så siges at jeg ikke er ude efter pengene, og derfor godt kunne gå ind for at jeg lavede det gratis.
Er der nogen af jer som kender nogen som kunne tænke sig at få lavet noget evt. til website?
Det kan være alt fra Logo/Banner/Design osv..

Grunden til at jeg gør det gratis er for at få noget erfaring og dermed bliver bedre. Øvelse gør mester.

Jeg ville blive super glad hvis der var nogen der kunne give mig dette her "skub" så jeg kan komme igang. Skriv evt. på: mikkelg@hotmail.dk

Tak på forhånd!
Avatar billede shako Novice
03. august 2010 - 23:22 #1
Held og lykke med det! Dejligt at se at nogle vil arbejde gratis. Jeg har ikke selv brug for noget, men kan forestille mig at folk gerne vil se lidt af dit arbejde før de bestiller noget :)
Avatar billede danco Nybegynder
04. august 2010 - 00:50 #2
Jeg er i gang med min datamatiker uddannelse og i den forbindelse skal min studiegruppe og jeg igang med at lave et CMS system, men ingen af os er særligt design præget.
Så vi ville meget gerne se et udkast. Gerne i 1400x1200 og DPI 300.

Noget du ville være frisk på at give dig i kast med ?
Avatar billede lamoe Nybegynder
04. august 2010 - 19:11 #3
@Danco
Super fedt =)
1400x1200 pixels
Idé til designet?
-farver?
Og måske en mail jeg kan sende det til-

Min er mikkelg@hotmail.dk hvis det er :)
Avatar billede lamoe Nybegynder
04. august 2010 - 19:16 #4
Og så, skal det være baggrund eller hvad havde du tænkt dig..?
Avatar billede lamoe Nybegynder
04. august 2010 - 23:12 #5
http://i33.tinypic.com/8z02l2.jpg
-Et logo jeg lavede til en counter-strike klan som hed BSAD.
Avatar billede danco Nybegynder
05. august 2010 - 12:19 #6
Lamoe;
Design, farver og opbygning styrer du helt selv. Du har frie tøjler i denne retning. Dog er det essentielt for et sådant design at det skal være overskueligt og brugervenligt. Det kan evt. betyde at der også skal designes specielle ikoner, checkboxe osv.

Min mail er Kontakt @ danco.dk