Avatar billede clooner Nybegynder
04. august 2010 - 12:12 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

gmail uden access - glemt adgangskode og kontrolspørgsmål

Dvs. kontrolspørgsmål = fødselsdato, men vedkommende kan ikke huske hvordan det er skrevet ind.

Ligeledes er Gendannelses-e-mail: lukket ned af ham der oprettede gmailen.

Spørgsmålet er så, hvad gør man nu ?
Avatar billede claes57 Ekspert
04. august 2010 - 12:14 #1
log ind flere gange - og prøv kombinationer af datoen.
Avatar billede clooner Nybegynder
04. august 2010 - 13:04 #2
Synes alle muligheder for dato er afprøvet!

Så det er rigtig rigtig surt.
Avatar billede clooner Nybegynder
04. august 2010 - 13:26 #3
check lige denne her:

Secondary Email Address

Although including a secondary email address is optional, providing one makes your account more secure.

If you forget your password, we use two methods to help you recover it:

  1. We send information to your secondary email address, if you've provided one
  2. We display your security question and ask you to provide the answer

Sending password recovery information to your secondary email address is safer. This will allow you to reset your password without displaying your security question. Google will also use your secondary email address to communicate with you in the following instances:

    * You cannot log in to Gmail
    * You are about to run out of storage space
    * We need to let you know about any unusual activity within your account

###################### det er slemt ##########################
If you do not provide a secondary email address, Google may be unable to verify your identity and will not be able to contact or help you if there is a problem with your account.
####################################################
Avatar billede claes57 Ekspert
04. august 2010 - 14:32 #4
skriv en liste med dato-kombinationer ned.
hak dem af, som de prøves.
Avatar billede clooner Nybegynder
05. august 2010 - 09:10 #5
Dette er også sket, for en person, men vedkommende mener
nu at en andens persons cpr. føds.dato er benyttet men husker ikke hvem.