Avatar billede marvel Praktikant
08. august 2010 - 12:07 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Ny udbyder - men hvilken?

Hej, jeg leder efter en ny udbyder, da jeg er træt Perspektiv Bredbånds manglende stabilitet. Jeg har en 20/1 Mbit forbindelse m. en Billion trådløs router.

Jeg har store udsving i dl-hastigheden (fra 0 til 2 mbyte/sek) og jeg ryger af forbindelsen flere gange dagligt.

Jeg søger derfor en udbyder, der kan levere en stabil forbindelse, gerne 20/1 og helst ingen telefoni.

Nogle forslag?
Avatar billede Eigil Hansen Nybegynder
18. august 2010 - 13:26 #1
Jeg har gode erfaringer med http://www.jay.net/ tlf.:88 333 222
De er rimelige i pris og meget stabile.
Avatar billede pallepirat Nybegynder
14. november 2010 - 14:16 #2
Hej marvel,

Hos Dansk Net (www.dansknet.dk) kan du få de bedste priser på bredbånd gennem telefonstikket. Lige nu kampagne på 10/2 Mbit til 179 kr. / md. 20/2 Mbit til 199 kr. / md. eller 40/5 Mbit til 299 kr. / md.

Der er inkluderet gratis telefonabonnement i alle bredbåndsabonnementer men du behøver ikke bruge det;-)

Mobiltelefoni er lige om hjørnet så det hele kan samles.

Vi sætter en ære i at levere det bedste produkt til den bedste pris. Læs mere på www.dansknet.dk - Ægte bredbånd til lavpris.

Venlig hilsen
Kristian

www.dansknet.dk
Bredbånd til lavpris
Avatar billede marvel Praktikant
02. januar 2011 - 21:02 #3
tak for input, jeg lukker
Avatar billede marvel Praktikant
30. januar 2011 - 11:47 #4
Der bliver installeret fiber i ejerforeningen, så jeg venter lige med at købe noget til mig selv :)