Avatar billede DonTorro Nybegynder
09. august 2010 - 12:00 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Feedback - Tak ;)

Hej.. Har lige lavet, www.kære-dagbog.dk og kunne godt tænke mig noget feedback, meget gerne test om mine sessions osv virker som de skal :)

Hilsen Thore
Avatar billede emoduldk Praktikant
09. august 2010 - 12:10 #1
Hej DonTorro,

Min første umiddelbare indskydelse gik mere på konceptet. Tror du folk vil dele deres tanker mv. med din database? Tænker her på datasikkerhed. Hvad hvis siden pludselig lukker?

Derudover synes jeg design er flot omend man nok i lidt større grad bør udnytte hele browser vinduet?? som minimum i toppen. Evt en skyggekant nedad mv. Design kan godt trænge til en ekstra tuning :).

Men kanon ide!

Mvh
Michael
Avatar billede Slettet bruger
09. august 2010 - 14:05 #2
Lidt info om hvad man kan (og navnlig ikke) forvente sig:
- er det en blog ?
- kan man dele sin dagbog med ven(inderne) ?
- udgiver du det hele i bogform ?
- er det gratis ? bliver det ved at være gratis ?
- bliver ens inderste tanker, kørt igennem Googles spamhakkemaskine ?
- hvem er du ?

Folk er meget utilbøjelige til at afgive deres mail-adresse..

Giv os (og potentielle brugere) adgang til en test-dagbog (eksisterende brugernavn og password) så vi kan se det, inden vi beslutter os.
Avatar billede DonTorro Nybegynder
10. august 2010 - 07:26 #3
mange tak for svarende! Rigtigt mange guldkorn som jeg vil arbejde videre med kan jeg se ;)!!

Vender tilbage om en uges tid og opretter samme spørgsmål :)

Smid svar begge to..
Avatar billede Slettet bruger
10. august 2010 - 07:58 #4
sGerne
Avatar billede DonTorro Nybegynder
15. august 2010 - 10:16 #5
Nu hvor emoduldk mangler at smide svar :

Hvad siger i til de ændringer jeg har gjort?

Og har i flere ting jeg burde forbedre?
Avatar billede Slettet bruger
15. august 2010 - 15:35 #6
Vældig nice!
- kvik og to-the-point-design - og genial idé med det prøve-medlemsskab : )

Lidt brokkeri ska' du da ha'

Er det bare mig (Prøvmig) som ikke kan redigere en eksisterende side ?
- der står Edit i kolonneoverskriften, men den spørger om jeg vil slette..

Jeg kunne heller ikke finde ud af at uploade billeder (et must!)

Du kunne evt. overveje at have 2 forskellige tool-bars i editoren
- den nuværende som "avanceret" og en mindre voldsom som default:
"Mindre" font, størrelse, farve, align, punkter og tabel. (på 1 linje)
Avatar billede Slettet bruger
15. august 2010 - 15:40 #7
Du skal nok overveje at oprette et ny "spørgsmål" her på X.
- for jeg tror ikke der er mange som ser dette - dybt nede i bunken..
Avatar billede DonTorro Nybegynder
16. august 2010 - 10:54 #8
Godt set T4NK3R.. Det har jeg glemt at rette..
Men man redigere ved at gå ind i skriv dagbog igen.. :)

Billederne virker, men man uploader ikke til serveren, man skriver bare en url adresse..

og god idé med tool-bars, vil også gerne have at der er lidt flere ting under "rediger profil" :)
Avatar billede Slettet bruger
16. august 2010 - 14:51 #9
Jeg kan sgutte komme til at redigere en eksisterende side ?
- Den opretter et nyt hvergang (også det mest naturlige i en dagbog, men alligevel..)
Avatar billede mikaelch Novice
21. august 2010 - 13:10 #10
hvor betingelser på siden

lav en blog på siden om siden

der står ikke ret meget på siden ,lav mere tekst
Avatar billede mikaelch Novice
21. august 2010 - 13:11 #11
mangler et ord , i det andet indlæg , med hvor er betingelse siden , på din side ?