Avatar billede KongKurs Juniormester
12. august 2010 - 12:24 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Sletning af bruger i forum og andre steder!?

Hej,

Hvordan håndterer man bedst situationen, hvor en bruger ønsker at slette sin profil fx. i et forum, eller andre steder hvor brugerens profil, fx. har afgivet kommentarer osv. Man har jo ikke lyst at miste alle brugerens kommentarer mv. Hvad er det smarteste?
Avatar billede michael_stim Ekspert
12. august 2010 - 12:45 #1
Gør som her. Deaktiver brugeren. Bruger kan ikke oprette og svare på spørgsmål. Man kan ikke se information om brugeren, men indlæg og svar er der stadig. Man kan evt. kalde ham ex-bruger/medlem eller lignende, så er bruger helt "forsvundet".
Avatar billede 50ccm Juniormester
12. august 2010 - 13:29 #2
Jeg sidder netop og leger med et phpBB forum, og der er en mulighed for og beholde eller slette bruger data, når man vil slette en bruger.

VH
50ccm
Avatar billede KongKurs Juniormester
02. januar 2013 - 13:43 #3
lukker
Avatar billede 50ccm Juniormester
02. januar 2013 - 16:46 #4
hvorfor!! du fik måske ikke et svar der kunne bruges.
Avatar billede KongKurs Juniormester
02. januar 2013 - 16:50 #5
nix.. Hvorfor?
Avatar billede 50ccm Juniormester
02. januar 2013 - 16:57 #6
Ok ikke for noget, undrede mig bare over der ikke er blevet fuldt op på tråden, hvis vores svar ikke kunne bruges.