Avatar billede fituvu Nybegynder
13. august 2010 - 11:19 Der er 4 kommentarer

problemer med fletning, excel database

Hej Eksperter

I forbindelse med mit arbejde i en kommune har vi en større adresse database oprettet i excel. De sidste par gange, hvor vi har skulle flettet datafilen med et word dokument har vi fået et underligt problem.
Når datakilden skal åbnes, får vi en skærm besked, hvor vi skal bekræfte datakilden. Uanset, hvilken af de mulige felter vi krydser af, sker der intet.

Hvis vi kopiere data og indsætter i et nyt regneark kan det lade sig gøre at flette en gang herefter opstår samme problem, vi kan derimod ikke løse de ved at kopiere selve arket og overflytte til en ny fil.

Da det er en offentlig arbejdsplads har vi ikke adgang til programmerne og kan derfor ikke rette evt. program fejl.
Men er der noget vi selv kan gøre for at løse problemet?

vh fituvu
Avatar billede supertekst Ekspert
13. august 2010 - 11:31 #1
Hvilken version af Word/Excel er der tale om?
Avatar billede fituvu Nybegynder
13. august 2010 - 12:39 #2
Version: 2003
Avatar billede supertekst Ekspert
13. august 2010 - 12:47 #3
ok - anvender selv 2007 - har du mulighed for at tage et skærmprint af den melding, du omtaler og sende den. @-adresse under min profil.
Avatar billede fituvu Nybegynder
13. august 2010 - 13:32 #4
jeps er sendt