Avatar billede Pansen Praktikant
19. august 2010 - 11:49 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Canon MP600R

Hej

Jeg har haft denne printer længe.
Men efter windows 7 er kommet på gaden virker de medfølgende drivere ikke særlig godt.

Burde man ikke kunne bruge nogen standard drivere i windows uden at installere fra Canons hjemmeside af?

Den er koblet op igennem en router som er sat til en dlink trådløs router. Standard routeren er sat til AP mode så det skulle ikke være noget problem.

ER der nogen her der kan hjælpe?
19. august 2010 - 12:00 #1
Denne http://alneo.pl/images/P/MP600R.jpg ?

... virker de medfølgende drivere ikke særlig godt... ? Har du forsøgt at lægge NON-WIN7 driver på et WIN7 system ?

Finder WIN7 update selv et eller andet ?

http://software.canon-europe.com/products/0010397.asp - der ser umiddelbart ikke ud til at være driver til WIN7 ?

---

Pssssst: http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/tha_old - hvis du pænt vender tilbage til dine mange 'hænger' spørgsmål så vil jeg/folk gerne hjælpe dig igen...
Avatar billede Pansen Praktikant
19. august 2010 - 18:02 #2
Ja det er præcis den printer der.
Jo jeg kan godt bruge de medfølgende drivere men det irriterer mig at man skal installere alle mulige ting for at få sin printer til at virke :(
Avatar billede ole_madsen Ekspert
19. august 2010 - 21:43 #3
Det burde du jo bare kunne afinstallere igen stykvis bagefter. Kan du ikke det? (fra kontrolpanelet).
Avatar billede Pansen Praktikant
23. august 2010 - 15:27 #4
Jo det kan man godt.
Der er bare altid problemer med driverne til denne printer efter jeg ikke bruger windows xp mere.

Så finder den ikke scanner driveren nogle gange.
Vi er enige om at denne printer kan koble sig på netværket uden at tilslutte den til en router/switch ikke?
Avatar billede Pansen Praktikant
23. august 2010 - 15:30 #5
Alstå jeg kan bare ikke forstå at man skal installere alle drivere på hver enkel computer i hjemmet.
Har man en på besøg der ønsker at koble sin laptop op til netværket for at bruge printeren så skal personen installere alle drivere for at printe en gang.
Det kan ikke passe synes jeg ? :)
23. august 2010 - 19:29 #6
... Joooo - det skal nok passe...
Avatar billede Pansen Praktikant
23. august 2010 - 20:17 #7
Okay må man jo leve med så.

Men kan vi blive enige om at den burde kunne printe over wireless uden brug af kabler overhovedet da det jo er en wireless printer?
Den scanner og virker fint med kablet sat i men kan simpelthen ikke få den til at virke over wireless selvom den er sat i en router.

Jeg ved der er flere der har samme problem hvis man søger online..
Avatar billede Pansen Praktikant
19. september 2010 - 03:20 #8
Gider larry og lægge et svar :D
19. september 2010 - 09:27 #9
Ping...
(Det var så et [svar]...)