Avatar billede kiakoto Nybegynder
22. august 2010 - 14:16 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke logge på hyperlinks i internet explore 8 men godt i Firefox

Efter at fået ny PC hvor Windovs 7 pro er installeret har jeg fået problemer med I8..  jeg kan ikke klikke mig ind på hjemmesider der henviser til et andet hyperlinks.. Jeg kan kopiere hyperlinket af og sætte det ind i søgelinien, så kan jeg komme på men ellers ikke.. Jeg har taget Firefox ned og med den kan jeg komme ind på alle hyperlinks. Men for pokker det kan da ikke være meningen at man skal det? Explore er jo en del af Windows 7 og den ville jeg gerne bruge,, hvad jeg kan se på nettet er der utrolig mange der har det samme problem, men nogen løsning kan jeg ikke finde..Håber på hjælp...Jeg har prøvet utallige ting men intet virke
22. august 2010 - 19:24 #1
Velkendt problem når man mere eller mindre frivilligt har haft en alternativ Browser instaleret!!!

Microsoft "Fix It"

http://www.pcworld.dk/art/11707 (Info fra PCWorld)
http://support.microsoft.com/fixit#tab0 (Info fra Microsoft)

http://go.microsoft.com/?linkid=9643522 (Direkte Download fra Microsoft)

---

IE - Funktioner - Internet indstilninger - Fanen [Programmer] - [Sæt som standard] ...
Avatar billede kiakoto Nybegynder
23. august 2010 - 13:50 #2
Tek for svaret men det har ikke løst problemet, det er faktisk det samme problem som vist her på dette link kik en gang.

http://support.microsoft.com/kb/281679/da

men det kan kun bruges på disse explorer.

Microsoft Internet Explorer 6.0
Microsoft Internet Explorer 5.5
Microsoft Internet Explorer 5.01
Microsoft Internet Explorer 5.0

Jeg har nu haft kontakt til Microsoft og vi har afprøvet forskellige muligheder f.ek.s at nulstille explorer heller ikke dette hjalp.. så vi er ikke kommet vidre..
Avatar billede kiakoto Nybegynder
23. august 2010 - 13:51 #3
jeg glemte at sige at jeg ikke har haft andre browser installeret, det har jeg først gjort efter at have opdaget fejlen. Det måtte jeg jo gøre for at kunne færdes på Internettet
Tak
Avatar billede kiakoto Nybegynder
08. september 2010 - 09:37 #4
Problemet er løst.. Jeg måtte geninstallere Windows 7.. Så det var helt forfra igen med det hele.. Men nu virker alt igen..så egentlig kan man lige så godt gøre det fra start når man har sådanne problemer.
Så hermed lukkes spørgsmålet.