Avatar billede caspersch Nybegynder
22. august 2010 - 23:12 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Parfumer Priser

Jeg har programmeret dette, site og brugt lang tid på at smider parfumer online:
http://parfume-priser.dk/

Formålet med websitet er at sammenligne priser på parfumer, eksempelvis Britney Spears Parfumer!
http://parfume-priser.dk/britney-spears/

Skyd løs!
Avatar billede double-g Juniormester
23. august 2010 - 10:49 #1
Parse error : syntax error ,
unexpected '} ' , expecting T _
VARIABLE or '$ ' in /hsphere/local /
home /dexantu / parfume- priser . dk/
kategori. php on line 14
Avatar billede caspersch Nybegynder
23. august 2010 - 14:38 #2
Ja tak, den er fikset :-). Har du nogen kritik til siden?

Jeg har lavet en funktion så man kan angive om man vil se Parfume til mænd, eller Parfume til kvinder:
Se eksempelvis David Bechham Parfume:
http://parfume-priser.dk/david-bechham/
Avatar billede mikaelch Novice
24. august 2010 - 18:40 #3
et logo ved hvert produkt kunne give noget overskuelighed over siden
Avatar billede rockbottom_dk Nybegynder
25. august 2010 - 13:42 #4
Der mangler KLART en pæn grafisk forside, gerne et ekslusivt look.

Til din sammenligning på pris, ville jeg personligt fremhæve den billigeste ml./pris

Jeg ville også gøre meget mere ud af valget "kvinder/mænd"

...og der mangler en stor fed grafisk knap "Til forsiden" - jeg ved godt at man kan trykke på topbanneret, "parfumer" i top menu og "tilbage til parfumer" i bunden - Men folk er "dumme"
Avatar billede caspersch Nybegynder
19. oktober 2010 - 20:57 #5
Tak for feedback!
Avatar billede rockbottom_dk Nybegynder
19. oktober 2010 - 21:35 #6
læææækert  - meget vigtigt med herre/damer