Avatar billede Zaquel Nybegynder
28. august 2010 - 09:08 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke slette filer på min ftp server!

Hejsa!!

Jeg er blevet lokket til at lave en hjemmeside for en af mine venner. Han havde i forvejen en side, hvor han brugte et program al'a joomla. Jeg laver mine hjemmesider i dreamweaver, ikke via. Programmer som joomla eller php-fusion.
For at gøre siden klar til at jeg kunne lave noge til ham, slettede han alt hvad han havde på FTP-serveren vha. FileZilla.
Dette har efterladt en større mængde mapper som ikke kan slettes. Alle sammen mapper, som havde noget med det program at gøre.
Jeg kan ikke få lov til at lægge en index-fil op grundet nogle af de mapper. Hvordan kan jeg slette sådanne mapper fra en DTP-server som jeg har fuld adgang til?
Avatar billede Zaquel Nybegynder
28. august 2010 - 09:11 #1
Har fundet ud af hva han brugte: E107.
Avatar billede webweaver Praktikant
28. august 2010 - 10:12 #2
Du har fuld rettighed til det og sidder inde i et FTP program og prøver at slette dem?

Evt. prøve at høre supporten for webhotellet af, hvad det går ud på?
Avatar billede Zaquel Nybegynder
28. august 2010 - 10:41 #3
Ja jeg har nemlig fuld rettighed. Det er lidt belastende, de har åbenbart formådet at smide nogle filer ind igennem det E107 som ikke bare kan slettes. Jeg tænker at programmet nok skulle have slettet igennem programmet selv. Men eftersom han har slettet alt andet direkte fra FTP mappen så er det ikke muligt at åbne E107 mere.

Jeg har skrevet til deres support om hvad det er for noget, og om de har mulighed for lige at ryde mappen for mig så jeg kan komme igang med mit arbejde.
Avatar billede dunkeren Nybegynder
29. august 2010 - 16:06 #4
Det vil jeg tro koster nogle kroner, da dette normalt ikke vil være dækket af support.
Det lyder som en fejl 40
Avatar billede Zaquel Nybegynder
20. oktober 2010 - 22:35 #5
Jeg ringede ind til dem, og efter at have snakket med 3 forskellige kunne de pludselig godt se fejlen..