Avatar billede anddk Praktikant
30. august 2010 - 18:37 Der er 2 kommentarer

Log og netværks udfald

Har et netværk der er ustabil. Når jeg pinger konstant er der af og til udfald. Dem vil jeg gerne have logget. Nogen der kender et godt program til dette ?

Bruger prtg traffic grapher til at se trafikmængde, men syntes ikke det har nogen log over udfald.

På forhånd tak.
Avatar billede zero_lock Nybegynder
02. september 2010 - 04:50 #1
har fejl rettet noget det minder meget om dit problem i går var det jo:)

lyder meget som om det er din router der har det dårligt
Avatar billede Slettet bruger
10. september 2010 - 08:41 #2
Det lyder som om du har en dårlig forbindelse.
Jeg ville fejlmelde internetforbindelsen.

Til at logge wireless med, er Wireshark noget af det bedste.
http://www.wireshark.com/