Avatar billede tribalroots Nybegynder
01. september 2010 - 21:46 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Søger grosister

Jeg har nu brugt en god del tid på at søge manga/anime-grosister, dog uden større held. Jeg håber derfor at Eksperten folket kan være mig behjælpelig.
Kort sagt, jeg søger en grosistliste (med kontakt info) som har med manga, anime og lign. at gøre. Op til 200 point stiller jeg som "dusør" for en god liste! =)
Avatar billede Helbo-DK Juniormester
02. september 2010 - 01:36 #1
Hej. Opret en bruger på www.amino.dk og hør i respektive fora derinde. Der er mange hjælpsomme mennesker, og sikkert også nogen som kan hjælpe dig, uden at du skal betale for det.
Avatar billede Helbo-DK Juniormester
12. september 2010 - 16:14 #2
Fandt du det, du søgte efter?
Avatar billede tribalroots Nybegynder
12. oktober 2010 - 15:00 #3
Beklager det super sene svar Takeit! =)
Fik en hel masse ud af dit link, smid mig et svar og gør krav på dine fortjente point! =)
Avatar billede Helbo-DK Juniormester
12. oktober 2010 - 16:09 #4
Cool nok! :D