Avatar billede wangot Nybegynder
13. september 2010 - 19:14 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

MS Exchange 2003 og Iphone

Er der nogen der ved hvilke porte der skal åbnes og hvilke ændringer der skal laves så en Iphone kan hente mails på en MS exchange 2003 server.

Exchange serveren er sat helt standard op. som det er nu er der kun mappet følgende porte ind til serveren: 25 (mail ind), 80 (Webmail).

Jeg har læst et sted at Iphonen kun kan kører IMAP, men er det på port 143 ?

Hvilke porte skal jeg mappe til serveren og skal der aktiveres nogle servises eller andet.
Avatar billede jonah.hex Nybegynder
13. september 2010 - 21:12 #1
Exchange er ikke sat standart op, du kører jo uden certifikat.

Der skal installeres et certifikat, og så skal du have oprt 443 åben, derefter virker ActiveSyns
IMAPS og POP3S er legacy
Avatar billede wangot Nybegynder
13. oktober 2010 - 08:24 #2
Kan stadig ikke få det til at virke..... Nu skifter vi til google apps.
Avatar billede jonah.hex Nybegynder
13. oktober 2010 - 15:46 #3
ja det er sikkert også meget bedere....