Avatar billede okidoky Nybegynder
14. september 2010 - 21:29 Der er 5 kommentarer

Spy software

Hej
Jeg søger et program som kan gemme alle de sider man besøger over nettet, og hvis man chatter at gemme alt tekst, for der er nogen kloge hoveder som bruger min pc, og sletter alt efter de har brugt den !!! :( Helst et gratis program
Avatar billede gnuff Praktikant
14. september 2010 - 21:35 #1
Mon ikke du skulle lukke nogen af dine mange andre spørgsmål???

Point ude: 3.445.... Det var mange
Avatar billede okidoky Nybegynder
14. september 2010 - 21:38 #2
hvordan ?

Spy software
Hej
Jeg søger et program som kan gemme alle de sider man besøger over nettet, og hvis man chatter at gemme alt tekst, for der er nogen kloge hoveder som bruger min pc, og sletter alt efter de har brugt den !!! :( Helst et gratis program
Avatar billede gnuff Praktikant
14. september 2010 - 21:43 #3
Ved at kigge dine spørgsmål igennem, og give den der kom med den bedste løsning de point du har lovet væk i det pågældende spørgsmål..

Der er garanteret flere der så vil være behjælpelige med at løse nye problemer for dig :)
Avatar billede 220661 Ekspert
14. september 2010 - 21:45 #4
#2 1 Du kommer ind til dine åbne spørgsmål her:http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/okidoky
15. september 2010 - 06:20 #5
Endnu en ny rekord: Point ude: 3.445 ! http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/okidoky

Du HAR fået mindst én 'rykker' E-mail om disse MED vejledning om hvordan og hvorledes...

---