Avatar billede bikerbirk Nybegynder
16. september 2010 - 23:21 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

HP PSC 1610 vil ikke skanne men godt kopiere

Har en brugt HP PSC 1610 all-in-one, som gerne vil kopiere, men ikke skanne. Når jeg beder den om dette, går der hundrede år, hvor der intet sker; ikke engang lampen på printeren blinker, som den ellers gør, når man sætter den i gang med noget.

Jeg har prøvet at få den til at skanne både med det medfølgende HP Solutions Center samt ved at bruge knapperne på printeren. Den lader mig vælge destination, type skanning, etc., hvorefter skanningsprogrammets bootscreen popper op. Bootscreen bliver hængende i nogle minutter, førend den beder mig om at genstarte printer, computer og geninstallere program og driver.

Jeg har Win7-64, installeret korrekt driver flere gange, selvfølgelig downloadet fra HPs hjemmeside.

Help, anyone?
Avatar billede 220661 Ekspert
17. september 2010 - 09:00 #1
Hvordan er den koblet til pc?
Netværk eller usb?
Avatar billede bikerbirk Nybegynder
18. september 2010 - 05:08 #2
USB
Avatar billede 220661 Ekspert
18. september 2010 - 06:32 #3
Har du haft problemet fra begyndelsen af (med Windows 7)?
Har du prøvet at tjekke styresystemet for fejl (chkdsk)?
Avatar billede bikerbirk Nybegynder
18. september 2010 - 14:50 #4
Nej, Win7 er det bedst OS jeg har haft.
CHKDSK går rent igennem.
Avatar billede 220661 Ekspert
18. september 2010 - 17:54 #5
Håber du får hjælp  fra anden side. Er på bar bund. Hvis den driver du har fungerer korrekt, kunne man måske tænke det var en windows fejl, men jeg kender ikke win 7 så må overlade til andre.
Avatar billede bikerbirk Nybegynder
16. oktober 2010 - 03:18 #6
Problem ikke løst, må leve uden skanner.