Avatar billede callas Nybegynder
17. september 2010 - 15:25 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

HTML mail - stadig dårlig ide

Jeg overvejer lidt om jeg skal lave en HTML signatur, da jeg gerne vil have mit logo med i e-mails.

Dog er jeg lidt usikker på, om HTML er vejen. Ved nogen om CSS rendering osv stadig er et problem i Outlook?
Avatar billede Rebjorn Nybegynder
17. september 2010 - 16:17 #1
CSS rendering er da nok et problem i nogle ældre udgaver af Outlook, men det kan da også være Outlook bruger den nyeste udgave af IE til at vise mails?

Prøv dig frem ville jeg sige, du kan jo altid sende en mail til dig selv.

HTML er helt sikkert vejen at gå hvis du spørger mig, attachments er noget pladderværk.
Avatar billede Rebjorn Nybegynder
17. september 2010 - 16:19 #2
Forresten, få lige lukket dine gamle spørgsmål:
http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/callas

Tak.
Avatar billede callas Nybegynder
30. januar 2011 - 09:43 #3
For at lukke