Avatar billede kentokio Novice
18. september 2010 - 19:25 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

lave hjemmeside med salgs side

hej jeg kunne godt tænke mig og lave en hjemmeside. men har aldrig prøvet det før så kunne godt tænke mig og høre fra folk der er har prøvet dette. siden skulle gerne ende ud med og bestå af..¨

en forside og nogle undersider

en af undersiderene kunne jeg godt tænke mig som en side hvor jeg kunne sætte ting til salg.

lidt lige som eksempelvis her..
http://www.bilbasen.dk

hvor man kan vælge og søge efter det man vil købe ud fra forskellige data.

jeg ved ikke hvordan man laver det men håbede der fantes nogle programmer til formålet, da jeg ingen efaring har med og skrive i koder.
Avatar billede kentokio Novice
18. september 2010 - 19:27 #1
under salgs siden skal jeg så kunne tilføje og slette ting jeg vil sælge eller har solgt. der skal være mulighed for billeder da billeder siger mere ind ord
Avatar billede cyberman29 Nybegynder
18. september 2010 - 20:59 #2
Alså jeg ville nok få et firma til at lave den for dig, hvis du ingen erfaring har selv. f.eks http://www.scannet.dk/dk/produkter/shopcms/artikler/contentmanagementsystem/
Det er selvfølgelig dyrere end at lave det selv, men det ville betale sig i sidste ende.

Og når så du er noget så langt, ville jeg anbefale www.liberohost.com som din host

Håber det var brugbart.

Hilsen Cyberman29
Avatar billede danco Nybegynder
18. september 2010 - 23:33 #3
Jeg vil nok som cyberman29 anbefale dig at få "professionelle" til at udføre sådanne opgaver. Primært fordi du ikke har nogen erfaring og så kan det være en stor opgave.
Hvis du beslutter dig for at betale dig fra det så findes der mange kompetente mennesker herinde der laver den slags arbejde, så opret tråden under opgaver i stedet.
Jeg er selv datamatiker studerende og jeg kigger ofte forbi for at se om man kan finde en spændende opgave, og det er jo trods alt med til at holde prisen noget nede.
Avatar billede Slettet bruger
19. september 2010 - 18:32 #4
Som andre har forslået er der en god grund til at få nogen der har erfaring på dette område til at lave det.
Der er dog i bund og grund tre andre muligheder.

Man kan købe adgang til et system der kan tingene og så få det stylet så det ser ud som man vil have det.

Der er også muligheden for at benytte nogen af de mange open source muligheder til at opbygge en side, det kunne være Joomla, der er til det salgssystemer man kan implementere og style.

Så er der mulgiheden som du selv nævner med at lave det selv, og her vil der enten skulle bruges nogen timer på at finde forskellige kodeeksempler og sætte det hele sammen osv.

Hvad der er bedst er jo helt op til dig selv, men hvis det er for at lære noget og selv prøve kræfter med forskellige ting, så ville jeg anbefale at starte med et system som Joomla og arbejde på at få implementeret salgsmuligheder der og få det designet og stylet som du vil have det.

Skulle du have brug for yderligere assistance, kan du skrive her eller kontakte mig på osj@device.dk så kan vi altid snakke nærmere.
Avatar billede kentokio Novice
13. oktober 2010 - 16:58 #5
lukker
Avatar billede cyberman29 Nybegynder
25. oktober 2010 - 23:47 #6
Undskyld mig Kentokio, jeg ved ikk lige hvad du har gang i, der er nogle rare mennersker her inde som har givet dig en del hjælp, med dit projekt.

For det første syntes jeg det er uhørt bare at lukke og give sig selv point, nå andre har givet sig den tid og give dig hjælp, ikk fordi jeg samler point, men jeg syntes stadig, at de mennersker som hjælper fortjener point.

Også selvom du ikk vil give nogen point, og du måske har fundet en anden løsning selv, kunne du godt sige tak, og i det mindste sige du havde fundet noget andet.

Bare lige et godt råd, hvis du ikk vil skabe dig et dårligt ry, SIG UNDSKYLD!

Hilsen Cyberman29