Avatar billede Bugvin Novice
22. september 2010 - 18:43 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Fryser ved download

Vista fryser når der typisk er 1 sek tilbage af diverse downloads... Nogle gange fryser Internet Explorer 8 også, uden at den downloader eller andet.

Jeg har ingen acceleratorer.
Kompatibilitetsvisningen er tom, ingen flueben af de 3 mulige.
Bruger Ccleaner.

Hvilke oplysninger har I brug for mere?
22. september 2010 - 18:56 #1
(Alle typer/størrelser af Download ?)
Avatar billede Bugvin Novice
22. september 2010 - 20:06 #2
Godt spørgsmål... Den sidste var på ca 60mb... Til sidst "mener jeg" sagde den at "programmet svarer ikke"
Avatar billede aners Nybegynder
22. september 2010 - 20:06 #3
Det lyder som om den stopper når den skal skrive filen fra cache, er der plads nok hvor browseren gemmer midlertidige filer?
Avatar billede Bugvin Novice
22. september 2010 - 20:20 #4
Hvor finder man midlertidige filer? ... Jeg fandt C:/midlertidige filer/videos. Og den var på 800mb... Ved ikke og det siger noget...
Avatar billede Bugvin Novice
22. september 2010 - 20:21 #5
Jeg må hele tiden bruge Windows Jobliste for at afbryde det frosne program eller hvad det nu er
22. september 2010 - 20:32 #6
Avatar billede Bugvin Novice
24. september 2010 - 13:59 #7
Ccleaner finder over 100 fejl. ca 90 dll fejl og over 20 mui fejl.. De er rettet, men alligevel fryser den.. der er ligesom, der mangler noget.. Det kan ikke lade sig gøre at afinstallere IE8.
Hvor kan man gøre midlertidige filer større?