Avatar billede thornvig Praktikant
24. september 2010 - 09:29 Der er 6 kommentarer og
3 løsninger

Android opdatereing til 3.0 ?

Midt i oktober kommer Android ver. 3.0. Vil eksempelvis mobiltelefoner som Samsung Galaxy S i9000 og tilsvarende produkter der kører ver 2.1 og 2.2 kunne opdateres til ver. 3.0 ?
Avatar billede LNG.DK Novice
24. september 2010 - 09:41 #1
Det kommer an på producenten, du burde kunne finde svar på din producents hjemmeside.
Avatar billede michael_stim Ekspert
24. september 2010 - 09:42 #2
Har selv Desire og har læst at Gingerbread (Android 3.0) formodentlig kommer til næste år på Desiren. Så svaret må være ja.
Avatar billede michael_stim Ekspert
24. september 2010 - 09:45 #3
Android's new member code: Gingerbread will be given in the middle of October in this year. In generally, the new version would like to focus more on high-end equipments. Android 3.0 will operate under the support of at least 1GHz processor and 512M ram, and it must used on 3.5 inches screen or bigger. The facilities such this level is really rare, but luckily the Sam sung Galaxy and HTC Desire can make it possible.
Avatar billede michael_stim Ekspert
24. september 2010 - 09:48 #4
#1
Det kommer vel ikke an på producenten. Det kommer an på hardwaren. Hvis du mener automatiske opdateringer, så har du ret, men der findes andre måder at opdatere sin telefon på.
Avatar billede LNG.DK Novice
24. september 2010 - 09:59 #5
Det er korrekt at hardware har noget at sige, men nu nævner #1 jo ikke hvilken mobil der konkret er tale om - derfor det lidt bredde svar.
Avatar billede thornvig Praktikant
24. september 2010 - 10:11 #6
Konkret er det en Samaung Galaxy s i9000. Samsung DK kan ikke give svar, da de ikke har testet med v. 3.0
Avatar billede LNG.DK Novice
24. september 2010 - 10:18 #7
Så er det enten at vente på at Samsung tester og udgiver en nyere version - ellers tag et kig her:

http://www.xda-developers.com/
http://forum.xda-developers.com/

Deres forum kan godt være en anelse uoverskueligt men giv det lige 5 minutter.
Avatar billede thornvig Praktikant
24. september 2010 - 11:36 #8
Tak! Det gav nu ikke svar.. Har mailet Samsung af anden vej. Lægger svaret her.
Avatar billede thornvig Praktikant
27. september 2010 - 21:53 #9
Svaret var at den release dato i september, der spøger på nettet for Android 3.0, er vel optimistisk i det Samsung ikke er bekendt med en  release dato og tilsyneladene ikke har haft mulighed for at test en beta version.
Så svaret var OK til update til 2.2 for Samaung Galaxy s i9000