Avatar billede Augusta82 Nybegynder
29. september 2010 - 09:30 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Problemer med at åbne hjemmesider

Min bærbare computer har problemer med at åbne visse hjemmesider, eksempelvis hotmail og tv2. Problemet er opstået, efter jeg har haft problemer med min netværksforbindelse (trådløs), hvorefter jeg kontaktede stofa-support, som løste forbindelsesproblemet.
Jeg har kørt virusscan med Avast, som intet fandt, samt scannet med programmet SuperantiSpyware, som fandt en del adware, som jeg har slettet.

Nogle forslag til, hvad problemet kan være?
Jeg har i øvrigt lavet en scan med HijackThis - logfilen herfra kan sendes herind, hvis det kan hjælpe...
Avatar billede Blandy Praktikant
29. september 2010 - 09:32 #1
prøv at nulstille din browser. Det kan hjælpe med de fleste broser problemer. Under internetinstillinger - advanceret - og nustill.

Hvor god en forbindelse har du på din bærbar "trådløst" når du bruger den?
Avatar billede Augusta82 Nybegynder
29. september 2010 - 10:06 #2
Det virkede desværre ikke. Men trådløse forbindelse er ganske udmærket.. (Jeg har i øvrigt lige ringet til stofa igen for at se, om problemet kunne relateres dertil, men det var ikke tilfældet - min forbindelse er fin).
Avatar billede IT-Caveman Nybegynder
29. september 2010 - 10:31 #3
Hej.. min søn havde samme problemer. det jeg gjorde (og som hjalp) var at jeg først tjekkede om netkortsdriveren var opdateret det var den ikke så det var det første jeg gjorde. derefter geninstallerede jeg browseren på ny, helt fra bunden.
Avatar billede Augusta82 Nybegynder
29. september 2010 - 10:34 #4
Hvordan tjekker jeg det? :-)
Avatar billede spijon Nybegynder
29. september 2010 - 10:37 #5
Prøv at install en ny internet browser google's Chrome: http://www.google.com/chrome?hl=da
Og se om problemet forsætter med den.
Prøv at sluk/tænd din trådløs router.

Og ellers hent nyeste driver/software til dit bærbar(særligt trådløs) driver, java, flash og hold din computer opdateret fra windows.

Hvilken computer, styrings system og forbindelse er det?
Avatar billede Augusta82 Nybegynder
29. september 2010 - 13:29 #6
@spijon: det hjalp at installere google Chrome. Tak for hjælpen
(vil gerne tildele dig points, så vil du oprette et svar?)
Avatar billede spijon Nybegynder
29. september 2010 - 13:31 #7
Godt at høre og Chrome er en rigtigt god browser.

Held og lykke fremover :)