Avatar billede zion Juniormester
11. oktober 2010 - 12:19 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Udskiftning af Zyxel P-2602HW-D1A

Jeg vil gerne have udskiftet ovenstående router som er den jeg har modtaget fra Fullrate.

Jeg har en anden router i hjemmet af mærket D-link så ville gerne kunne holde mig til et mærke hvis det er muligt.

Jeg skal bruge følgende

1) En router til udskiftning af Zyxel P-2602HW-D1A. Jeg har ip telefoni hos Fullrate så det skulle den gerne kunne understøtte. Gerne af mærket D-link og en maks. pris på omkring kr. 1.000

2) Jeg har så trukket 1 kabel til den anden ende af huset hvor der skal tilsluttes en bridge/accespoint/repeater/. Den skal også indeholde Voip (hvis man kan det) da min trådløse telefon har svært ved at række fra den første router til den anden ende af huset. Det betyder mistede samtaler og dårlig kvalitet. Udover telefonen skal der tilsluttes 1 computer med kabel, 1 computer med trådløst og så gerne sende trådløst wifi ud i den ende af huset. Mange krav og ved ikke om det kan lade sig gøre. Gerne D-link og prisloft omkring kr. 1.200
Avatar billede jakobcl Nybegynder
12. oktober 2010 - 10:12 #1
Hvilken D-Link router har du ?
Er der special port til din IP telefon ? eller bare en normal netværksport.
Avatar billede zion Juniormester
12. oktober 2010 - 10:19 #2
Jeg har en Dir-655 i forvejen som står efter den router fra Fullrate.

Telefonen er et ganske alm. telefonstik. Altså en smule mindre end et normalt netværksstik (ved ikke hvad det hedder)
Avatar billede zion Juniormester
13. oktober 2010 - 13:11 #3
Fullrate tillade ikke at man tilslutter telefon til andet udstyr så behøver ikke svar.

Spørgsmål lukkes