Avatar billede niklasnina Nybegynder
21. oktober 2010 - 08:40 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke komme på nettet.

En af mine bekendte kan ikke komme på nettet gennem sin lan forbinddelse,hvergang han prøver får han denne fejlmeddelse:explore kan ikke finde serveren.Styresystemet er win xp.Hvis vi prøver med en anden pc er der ikke noget i vejen den går på nettet uden problemer.Vi har også prøvet at skite til en anden brovser(firefox) men heller ikke der kan der skabes forbindelse,er det et instillings spørgsmål i browseren eller hvad pokker kan det være når alle andre computere uden problemer kan gå på nettet uden problemer.
21. oktober 2010 - 08:52 #1
Er det sket 'pludseligt' ?

Trådløs ? Trådet ?
Avatar billede poko1 Ekspert
21. oktober 2010 - 09:01 #2
Prøv at se efter om disse ting er i orden.
http://img818.imageshack.us/img818/5559/wific.png
Avatar billede poko1 Ekspert
21. oktober 2010 - 09:23 #3
Hvis det er almindelig lan forbindelse foregår det på samme måde så springer du bare det sidste med atoprette til trådløs over
Avatar billede niklasnina Nybegynder
21. oktober 2010 - 11:26 #4
Det er en ganske almindelig landforbindelse med kabel.
Avatar billede poko1 Ekspert
21. oktober 2010 - 11:31 #5
Har du et internet ikon nede i højre hjørne så højreklik på det og vælg åben netværksteder. ellers gå i kontrolpanel og åben det det højreklik på lanforbindelsen det er den samme procedyre som på det andet link bortset fra det med at oprette trådløst.
Avatar billede niklasnina Nybegynder
21. oktober 2010 - 12:52 #6
Hej Pokot.vi fulgte din anvisning og fik det til at virke,så hvis du lægger et svar får du dine point,og tak for hjælpen.
Avatar billede poko1 Ekspert
21. oktober 2010 - 13:12 #7
Læg selv et svar samler ikke :-)
Avatar billede niklasnina Nybegynder
21. oktober 2010 - 14:28 #8
Tak for det.