Avatar billede m2dk69 Nybegynder
23. oktober 2010 - 23:08 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

norton

Jeg spiller spillet "World of Warcraft". Har lige installeret windows 7 og nu kan jeg ikke logge på. Det eneste den siger er "Unable to connect". I vista kunne jeg sagtens logge på. Og nu leder jeg efter Norton firewall så jeg kan slå World of warcraft til men er endnu ikke lykkedes eftersom jeg lige har hentet 2011 versionen.
23. oktober 2010 - 23:31 #1
Velkommen til E. ...

...Har lige installeret windows 7... - men HAR du overhovedet 100% (inter)net forbindelse ???

Og styr på driver(software) ?

...Og nu leder jeg efter Norton firewall så jeg kan slå World of warcraft til ... - hvad har de med hinanden at gøre ???
Avatar billede Wutuff Nybegynder
24. oktober 2010 - 01:01 #2
Unable to connect kan skyldes mange ting, som Larry har sagt har du overhovet forbindelse? (Men det går jeg ud fra når du skriver her :>)

Du skal nok ind under programmer og finde norton og tillade World of Warcraft igennem nortons firewall(hvis den har en?)

Også windows firewall tillade de porte som WoW bruger.

Hvis det er så gå ind på blizzards forums og find de porte som du skal bruge - Hvis det ikke virker så enten kontakt din ISP(internet service provider) og se om de har problemer hvis ikke, så bed dem om at "forwarde" de porter ^ som før til din PC. Og se om det virker, hvis de ikke gør, er det noget helt 3. der er galt
Avatar billede Wutuff Nybegynder
24. oktober 2010 - 01:03 #3
ellers prøv at køre "repair.exe" i World of Warcraft mappen, og reset WTF, Cache og interface mapperne. Se om det hjælper :)
Avatar billede m2dk69 Nybegynder
24. oktober 2010 - 11:35 #4
Jeg 100% internet forbindelse og min komputer kan åbne alt. også counter strike. det er kun lige World of Warcraft. Har også kørt repair et par gange men virker stadig ikke. Hvordan resetter jeg mine WTF, cache og interface mapper?
Avatar billede Wutuff Nybegynder
24. oktober 2010 - 13:22 #5
Du sletter Cache, WTF og interface fra WoW mappen og logger så normalt ind i WoW igen
Avatar billede m2dk69 Nybegynder
24. oktober 2010 - 13:37 #6
Jamen skal jeg ikke bruge de mapper?
Avatar billede Wutuff Nybegynder
24. oktober 2010 - 17:36 #7
De kommer igen automatisk når du logger ind igen
Avatar billede m2dk69 Nybegynder
24. oktober 2010 - 17:52 #8
Jeg har prøvet det, men det virker stadig ikke. Vil prøve at snakke med blizzard om det og geninstallere det igen. Jeg lukker her og siger tak for hjælpen.
Avatar billede m2dk69 Nybegynder
07. november 2010 - 17:58 #9
Jeg skulle bare gå ind og åbne en mappe som windows 7 havde låst. skulle gå ned i start og søge " C:\ProgramData\Blizzard Entertainment\Battle.net"