Avatar billede kdjweb Nybegynder
29. oktober 2010 - 20:51 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Brug for ny udbyder

Jeg har i længere tid oplevet utallige MySQL fejl hos min nuværende udbyder Servage, derfor søger jeg et mere stabilt sted at placere mine websider.
Jeg ville være glad for et hostingselskab hvor der er mulighed for ubegrænset trafik, ubegrænset mysql databaser, ubegrænset email accounts, mindst 4gb plads og selvfølgelig PHP5.
Jeg har også brug for fuld DNS kontrol, cronjobs og en suveræn oppetid.
det vil være et plus hvis der er mulighed for at købe ekstra diskplads over tid.

Jeg har selv kigget rundt omkring og finder unoEuro kvalificerende til mine krav, dog ville jeg ønske at se en demo over kontrolpanelet hvis det var muligt. Jeg har tidligere spurgt deres support om det var muligt at få et billede af deres kontrolsystem, dog uden held.

Jeg vil gerne vide om der er andre hostingselskaber der er mere kvalificerede til mine krav.

På forhånd tak.
Avatar billede buxxy Praktikant
29. oktober 2010 - 20:58 #1
Hej.

Jeg har igennem mere end 3 år brugt Gigahost.dk til mine sider.

Her har du ubegrænset databaser, domæner, underdomæner, email-accounts, valg imellem PHP4/PHP5.2/PHP5.3, fuld kontrol over php.ini via kontrolpanelet, 7428 MB plads (tallet stiger hele tiden - se deres hjemmeside) - SMS-service - og flere ting jeg ikke lige kan huske på stående fod. Dertil stabile servere med en OK loadetid. Tag evt. et kig på www.phpfusion-tips.dk - den loader fint.

Jeg kan kun anbefale dem.

Bare det at man kan have alle de domæner du vil - på en og samme konto.
Avatar billede buxxy Praktikant
29. oktober 2010 - 21:00 #2
- og glemte at Cronjobs er der ligeså inkluderet + suveræn oppetid. Har oplevet 2-3 gange på ca. 3 år at siden har været utilgængelig. Det har heldigvis kun været midlertidige nedbrud/nedtetid.
Avatar billede kdjweb Nybegynder
29. oktober 2010 - 22:21 #3
Det ser godt ud. i hvert fald med egen php.ini.
Hvordan ser kontrolsystemet ud? er det overskueligt og nemt? har du mulighed for at tage et screenshot af det?
Avatar billede kdjweb Nybegynder
29. oktober 2010 - 22:46 #4
gigahost virker ikke så godt, hvis man kigger en gang på trustpilot. Tror ikke det er noget for mig alligevel.
Avatar billede buxxy Praktikant
30. oktober 2010 - 03:29 #5
Ok. Hvor meget mere er du rede til at betale for dit webhotel, end hvad disse koster ved hhv. Gigahost/Servage ?
Avatar billede kdjweb Nybegynder
30. oktober 2010 - 13:24 #6
både GigaHost og Servage har fået kritik for deres oppetider (specielt Servage), og hos GigaHost er supporten helt i bund. Har ikke lyst til at betale 12 mdr. for et webhotel uden support.

Jeg har stadig ikke fundet noget "bedre" end UnoEuro, når man ligger vægt på mine krav + support.
Avatar billede cyberman29 Nybegynder
30. oktober 2010 - 21:25 #7
Alså, Jeg har en masse server plads stående, med Cpanel installeret.

Jeg kan opfylde alle dine ønsker, med hensyn til trafik, mysql databaser, plads o.s.v, men desværre lukker de for min service engang i næste år, hvis ikke jeg får nogen penge i kassen, og så vil jeg også godt lige sige jeg er alså kun 14, men jeg ved hvad jeg laver(hvis man kan sige det sådan)

Jeg vil lige understrege at det her ikke er nogen reklame, jeg er bare et rart menneske som har lyst til at hjælpe folk

Hvis det har nogen interrese så send PB.

PS. det er gratis

Cyberman29
Avatar billede cyberman29 Nybegynder
30. oktober 2010 - 21:30 #8
Host= så har ja da også en service hvis du vil give mig lidt, hehe men det styrer du selv: http://craditec.duoservers.com/
Avatar billede kdjweb Nybegynder
09. november 2010 - 18:44 #9
lig et svar - i kan dele pointen
Avatar billede buxxy Praktikant
10. november 2010 - 12:31 #10
Svar..
Avatar billede Michael_Maardt Nybegynder
13. januar 2011 - 23:57 #11
Prøv [url=http://www.webhosting.dk/index.php?referredfromid=1293102173]Meebox.net[url]
De kører med cPanel, et af de mest brugte og anerkendte og ret let at bruge. MeeBox opfylder vist de fleste af dine krav.
Michael
Avatar billede Michael_Maardt Nybegynder
13. januar 2011 - 23:59 #12
Meebox.net skulle det have været, sorry.
Avatar billede Michael_Maardt Nybegynder
14. januar 2011 - 00:02 #13
det går da helt galt her. Nu skulle det være korrekt. [url= https://my.meebox.net/aff.php?aff=071]MeeBox.net[/url]