Avatar billede mikkel. Nybegynder
03. november 2010 - 14:01 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Bedste film/tv streaming site??

Hej eksperter,

Jeg har længe ledt efter en god streaming side, efter de lukkede ninjavideo, som jeg var den helt store tilhænger af. Jeg har søgt her på siden og googlet frem og tilbage, men jeg er stadig i tvivl. Når jeg søger finder jeg bl.a. itshd.com, som udadtil virker super, men ved nærmere eftersyn virker som et scam... dernæst er der hulu.com der virker som en fed side, men det er kun for USA og ikke europa :(

Efter ninjavideo's død har jeg måtte ty til sidereel, der dirrigerer mig til megavideo - begge sider er ved at drive mig til vanvid.

Jeg havde egentligt ikke noget imod at skulle betale for det, såfremt siden er fed, troværdig og har et stort udbud af tv og film..

Nogen forslag?

PS kan man streame DD 5.1 eller DTS eller er alt i stereo?
Avatar billede mcb2001 Nybegynder
03. november 2010 - 14:32 #1
yousee.tv ?
Avatar billede mikkel. Nybegynder
03. november 2010 - 14:52 #2
Så vidt jeg kan se er det kun danske kanaler? Jeg kan ikke forestille mig at det er en dansk udbyder jeg leder efter.. ser intet dansk tv.
Avatar billede mikkel. Nybegynder
20. november 2010 - 19:08 #3
lukker spørgsmål
Avatar billede mitchai Nybegynder
06. september 2011 - 13:47 #4
Du kan altid kigge om der er noget godt her http://www.gode-film.dk/