Avatar billede D-droid Nybegynder
05. november 2010 - 22:05 Der er 1 kommentar

Facebook begrænsinger

Hej alle

Er det muligt at oprette en gruppe på Facebook, som KUN kan se ens status opdateringer, eller er der andre finter.

Hilsen
Daniel
Avatar billede bufferzone Praktikant
06. november 2010 - 12:34 #1
Hmmm. Det spørgsmål er umuligt at svare på fordi facebook ofte laver tind der i kortere eller længere tin ændre premisserne for hvad der ses. Der har endda været eksempler på at meget låste og private facebook konti i perioder har været helt åbne. Mit råd er følgende

Lad være med at skrive ting på facebook som ikke hele verden, inclusiv dine forældre og din chef må se.

Brug plugins som "The green Safe" og "Anti Social" til firefox

og tænk dig godt om før du taster