Avatar billede serene Nybegynder
08. november 2010 - 13:34 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

trådløst net kort

hej, min ven har 2bærbare og en playstation samt en stationær af ældre dato sluttet til Stofa trådløst modem.
problemet er at den stationære kører temmelig langsomt i forhold til de andre og jeg har hørt at der skal et andet (nyere) netkort i?
Avatar billede Mindblast Nybegynder
08. november 2010 - 13:41 #1
Det kan sagtens være at det 'gamle' netværkskort ikke kan sende/modtage med så stor hastighed.
Hvilket netværkskort er der tale om?
Avatar billede serene Nybegynder
08. november 2010 - 13:52 #2
det ved jeg faktisk ikke, men det er nok 6-7år gammelt.
signalet skal gennem en muret væg?
Avatar billede serene Nybegynder
08. november 2010 - 18:55 #4
ok, det skal så bare i usb stikket?
det er jo nemt istedet for at skille pcen ad.
Avatar billede Mindblast Nybegynder
08. november 2010 - 17:59 #5
6-7 år er meget for et trådløst netværkskort. Jeg ville nok være på udkig efter et nyt, hvis jeg var dig. Det behøver ikke at koste alverden, du skal blot være sikker på, at det kan trække din internethastighed, så der ikke går noget tabt ;)
Avatar billede Peter4220 Nybegynder
08. november 2010 - 19:28 #6
Min kones bærbare PC er gået i stykker i den trådløse nettilslutning, derfra har jeg selv min erfaring.

Held og lykke med det !!!
Avatar billede Mindblast Nybegynder
08. november 2010 - 22:43 #7
Ja, hvis du vælger at købe et USB netværkskort, så skal du blot sætte den i computeren. Nogle gange skal du også installere en driver som følger med til USB-stikket, men det er nu sjældent.
Avatar billede serene Nybegynder
19. november 2010 - 11:43 #8
mange tak for hjælpen
indtast svar for point.