Avatar billede boomshanka Nybegynder
14. november 2010 - 16:31 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Flaskehals(e) efter køb af NAS drev

Hej eksperter!

Jeg har i skrivende stund en Western Digital MBWE2 på vej med posten som jeg har planer om at streame video og musik fra via min ps3. Hvad jeg ikke helt har styr på er hvordan det kommer til at virke med min d-link DI-524 trådløse router (http://www.dlink.com/products/?pid=316) og DSL-320B ADSL modem (ftp://ftp.dlink.co.uk/dsl_routers_modems/dsl-320b/dsl-320b_manual.pdf). Mit spørgsmål er nu om jeg også skal ud og opgradere en af disse (måske endda også mit ældgamle Realtek RTL 10/100MBit netkort)? Jeg sidder iøvrigt på en 20/2 Mbit/s linje hvis det er relevant...
Avatar billede jakobcl Nybegynder
15. november 2010 - 10:25 #1
Din DI-524 vil godt kunne bruges til dette.
Om du kører trådløst kunne det dog være en ide at opgradera til en Wireless N router. Men rent funktionsmæssigt, kan den.
Avatar billede boomshanka Nybegynder
15. november 2010 - 12:23 #2
Perfekt (det havde jeg nok ubevidst regnet med at skulle gøre, men det er altid rart at få det bekræftet). Så det er i princippet kun den trådløse router jeg behøver at skulle tage stilling til?
Avatar billede boomshanka Nybegynder
05. januar 2011 - 21:23 #3
Så er det vist tid til at lukke...

Streaming fra NAS til PS3 virker upåklageligt - dog tager det lidt tid at skifte mellem numre, men det er til at leve med. Hvis ikke køber jeg en ny trådløs router.

Smid et svar jakobcl så får du dine point :-)
Avatar billede boomshanka Nybegynder
01. marts 2011 - 09:29 #4
lukker.